شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 8, 2024

حجت‌الاسلام مرتضی وافی گفت: با توجه به حضور میلیونی زائران و مجاوران در مسجد مقدس جمکران با همکاری نهادها و موسسات دینی، حوزوی و فرهنگی سه نمایشگاه تخصصی را در طول این ایام افتتاح کرده ایم.

وی در گفت وگو با خبرگزاری حوزه اظهارداشت: این نمایشگاهها با هدف ارتقای سطح علمی و آگاهی های معنوی زائران در مدت زمان حضورشان در مسجد مقدس جمکران این نمایشگاه‌ها فعالیت خود را آغاز کرده اند.

عضو شورای عالی فرهنگی مسجد مقدس جمکران بیان داشت: آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، معاونت فرهنگی مسجدمقدس جمکران، موسسه موعود عصر(عج)، معاونت تهذیب حوزه های علمیه، مرکز تخصصی مهدویت، ستاد اقامه نماز، مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات دینی  و 50 ناشر کشور این معاونت  را در راه‌اندازی این سه نمایشگاه یاری رسانده اند.

حجت‌الاسلام وافی در بخش دیگری از گفت وگوی خود به معرفی نمایشگاه حریم نماز پرداخت و گفت: این نمایشگاه در ضلع غربی درب یک (باب الفرج) در سه موضوع اصلی «آشنایی با علما و بزرگان حوزه»، «آشنایی با موسسات و نهادهای فرهنگی«، «شخصیت شناسی حضرت فاطمه زهرا(س)» فعالیت خود را آغاز کرده است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران افزود: پرده خوانی با موضوع دفاع مقدس و ارائه تابلوهای ارزشمند مزّین به احادیث و سخنان بزرگان در خصوص نماز و اهمیت آن همچنین حجاب و عفاف از دیگر موضوعات این نمایشگاه فرهنگی می باشد.

وی در ادامه به نمایشگاه در آرزوی یار اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه در چهار بخش اصلی «غرفه اندیشه مطهر(عرضه آثار علامه شهیدمرتضی مطهری(ره)»، «غرفه واحد رسانه های دیجیتال مسجد مقدس جمکران»، « غرفه کتاب و کتابخوانی» و «غرفه مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات دینی» به منظور استفاده زائران و مجاوران مسجدمقدس جمکران دایر شده است.

حجت‌الاسلام وافی به معرفی نمایشگاه بزرگ کتاب فاطمی(س) پرداخت و گفت: این نمایشگاه به همکاری 50 ناشر برجسته کشور مجموعه کاملی از کتب با موضوع حضرت فاطمه زهرا(س) را با 40 درصد تخفیف تقدیم علاقه مندان خود می کند.

لازم به ذکر است این نمایشگاه‌ها در ایام نوروز از ساعت 10 لغایت 22 برای بازدید علاقه مندان دایر می باشند.

313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha