دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024

اگر به ما می گویید که سر بر مهر گذاشتن،خاک را پرستش می کنید ،ماهم به آنها می گوییم شما نیز پشم فرش ها را پرستش می کنید . اگر این شرک است آن هم شرک است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین قرائتی شب گذشته (18اردیبهشت ماه) در مراسم تجلیل از فعالان قرآنی  مدرسه علمیه معصومیه با اشاره به  آیاتی از قرآن کریم اظهارداشت: وهابیت فکر می کنند موحدمی باشند درحالی که احمق ترین  افراد هستند.

وی افزود: تمام موجودات ذکر خدا را می گویند افرادی که از دنیا رفتند به جزیئات آگاه تر هستند لذا وهابیون می گویند چرا از اهل بیت(ع) شفاعت می خواهید پس مشرک هستید ما به آن ها می گوییم خود خدا وند در قرآن می گویدشفا در عسل است .

حجت الاسلام والمسلمین  قرائتی با اشاره به درخواست بخشش فرزندان حضرت یعقوب(ع) اظهارداشت : اگر درخواست شیعیان از اهل بیت(ع) شرک به شمار می رود از وهابیت می پرسیم چرا درخواست فرزندان حضرت یعقوب از پدرشان شرک نیست و اگر شرک بود چرا حضرت یعقوب (ع)آنها را نهی نکرد .

وی ادامه داد: قرآن داستان مغرورترین افراد در زمان حضرت موسی(ع) را ذکر می کند، که وقتی به امر خدا به خبائث و وضعیت نکبت بار رسیدند به سراغ حضرت موسی رفته و از او درخواست کردند که از خدا بخواهد که آنها را ببخشد .

حجت الاسلام  و المسلمین قرائتی خاطرنشان کرد: وقتی ما ضریح اهل بیت(ع) را می بوسیم و تبرک می کنیم اشکال می کنند وقتی خودشان جلد قرآن را می بوسند می گوییم چرا شما جلد قرآنی که از پوست گاو است را می بوسید شرک نیست ؟ و یا اگر به ما می گویید که سر بر مهر گذاشتن،خاک را پرستش می کنید ،ماهم به آنها می گوییم شما نیز پشم فرش ها را پرستش می کنید . اگر این شرک است آن هم شرک است .

حجت الاسلام  والمسلمین قرائتی تاکید کرد : وهابیت در اوج حماقت قرار دارند و هیچ وقت از حقایق اسلام چیزی نخواهند فهمید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha