سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024

دبیر جشنواره برترین‌های حوزه های‌ علمیه خواهران از برگزاری جشنوار ششم در 28 اردیبهشت ماه و راه اندازی بنیاد نخبگان حوزه های خواهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دبیر جشنواره برترین‌های حوزه های‌ علمیه خواهران، صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهارداشت: امسال نیز همچون سنوات گذشته طی مراسمی از برترین‌های حوزه علمیه خواهران تجلیل خواهد شد.

مریم الهی پور با اشاره به این که امسال ششمین جشنواره برترین‌های حوزه علمیه خواهران برگزار می‌شود، افزود: در جشنواره امسال از 46 طلبه برتر تجلیل می‌شود.

دبیر جشنواره برترین‌های حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: این 46 نفر در عرصه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی تربیتی و پژوهش حائز رتبه‌های برتر هستند.

وی اضافه کرد: از این تعداد 16 برتر مربوط به عرصه‌های آموزشی 12 نفر حائز رتبه در عرصه پژوهش و 16 نفر نیز در عرصه‌‌های فرهنگی تربیتی حائز رتبه برتر گشتند.

الهی پور تصریح کرد: جشنواره برترین‌های حوزه‌ های علمیه خواهران هر ساله از سوی با هدف شناسایی و تشویق طلاب نخبه و با استعداد برگزار می‌گردد.

دبیر جشنواره برترین‌های حوزه های علمیه خواهران با بیان این مطلب که برای افراد برتر جوائز نفیسی از جمله سفرهای زیارتی و سهمیه عمره در نظر گرفته شده است، گفت: افرادی که امسال تجلیل می‌شود افراد برتر حوزه‌های علمیه خواهران در سال گذشته می‌باشند.

وی با بیان این مطلب که ششمن جشنواره برترین‌های حوزه علمیه خواهر روز شنبه 28 اردیبهشت ماه برگزار می‌گردد،خاطرنشان کرد: آیت‌الله مقتدایی، رییس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی، مدیر حوزه های علمیه خواهران و یکی از طلاب خواهر جامعة المصطفی العالیمه به ایراد سخن خواهد پرداخت.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به این که سال گذشته در جشنواره پنجم از 43 طلبه خواهر موفق تجلیل شد، افزود: حوزه علمیه خواهران این گونه افراد نخبه را شناسیایی و در کارهای مختلف پژوهشی و کادری خود که نیاز به نیرو داشته باشد از آنها استفاده می‌کند.

الهی پور همچنین خاطرنشان کرد: مقرر شده است تا با راه‌اندازی بنیاد نخبگان حوزه های علمیه خواهران این گونه افراد در بنیاد نام‌نویسی شده و بانک اطلاعاتی حوزه علمیه خواهران راه‌‌اندازی شود که البته این مهم در مراحل مقدماتی خود می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha