جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به معضل بیکاری و لزوم توجه مسئولان به ویژه دولتمردان به این مسئله، ابراز داشتند: دولت باید نسبت به حل معضل بیکاری اهتمام ویژه ای داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، معظم له، پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از کارکنان و مسئولین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به ابعاد شخصیتی  حضرت زینب (س)، گفتند: با الگو برداری از عقیله بنی هاشم(س)، عفت، ایثار، شجاعت، صبر، گذشت، و ... در خانواده ها نهادینه می شود.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در ادامه با اشاره به اهمیت و ارزش کار و تلاش از دیدگاه اسلام، افزودند: هر کس کار و تلاش کند، مزد و نتیجه ای آن را خواهد گرفت.

ایشان با بیان این که همه ما در مقابل خداوند مسئول هستیم، یادآور شدند: باید کارها را  با اخلاص و  نیت الهی انجام دهیم؛ زیرا این مسئله سعادت دنیوی و اخروی را به همراه دارد.

معظم له با اشاره به معضل بیکاری و لزوم توجه مسئولان به ویژه دولتمردان به این مسئله، ابراز داشتند: دولت باید نسبت به حل معضل بیکاری اهتمام ویژه ای داشته باشد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به نگاه قرآن به زن و مرد، گفتند: با وجود بیکاری مردها، چه لزومی دارد که زنان در بیرون از خانه مشغول کار باشند؛ در صورتی کار کردن زن مانعی ندارد که مردان مشکل بیکاری نداشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha