جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود عبد‌اللهی در واکنش به جنایت علیه شیعیان مصر، گفت: این جنایت‌ها با پشتیبانی جنایت‌کاران بزرگی چون آمریکا و صهیونیست ها اتفاق می افتد.

عضو جامعه مدرسین حوزه در گفتگو با خبرنگار حوزه، ضمن محکوم کردن جنایت سلفی‌های تند‌رو علیه شیعیان مصر، ابراز داشت: روشن است که این جنایت‌ها با پشتیبانی جنایت‌کاران بزرگی چون آمریکا و صهیونیست ها و همه کسانی که از بیداری اسلامی و تحولی که در دنیای اسلام به وجود آمده نگرانند و تلاش می‌کنند  تا به وسیله مزدوران و خوارج و کسانی که وابستگی به آنها دارند، وحدت میان مسلمانان را از بین ببرند، اتفاق می افتد.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی خاطرنشان کرد: دنیای استکبار به وسیله مزدوران دست پرورده خود و با سرمایه‌های کلان با اختلاف افکنی بین مسلمین و ایجاد نا امنی و آشوب در کشورهای اسلامی چون افغانستان، عراق، لبنان، سوریه، مصر و دست به جنایت‌های وحشیانه می زنند.

وی، یکپارچگی و هوشیاری مسلمانان در مقابله با استکبار و مزدورانش را ضروری دانسته و یادآور شد: بیداری اسلامی و مقاومت تا زمانی که مسلمانان در صحنه حضور دارند، برخلاف میل استکبار ادامه خواهد یافت و هرچه هم استکبار تلاش کند، حاکمیت با خداوند است.

عضو خبرگان رهبری در پایان ابراز امیدواری کرد: با عنایات خداوند توطئه‌های یکی پس از دیگر خنثی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha