دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ |۱۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 27, 2024

دیگر وقت آن رسیده که علمای اسلام مردم را از توطئه استکبار آگاه کنند و سکوت خود را شکسته و فریاد عدالت خواهی را سر دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه با محکوم کردن شدید جنایات اخیر وحشیانه تکفیری ها در مصر، در تبیین عوامل پشت صحنه این حرکات اظهارداشت:  امروز دنیای استکبار به این حقیقت دست یافته که تنها نیروی مقاوم در برابر کارهای پلید آنها اسلام ناب محمدی است زیرا این نیرو می تواند اسلام امریکایی را که آنها به راه انداخته اند خنثی کند .

وی افزود: امروز استکبار از گسترش اسلام با محوریت مکتب اهل بیت(ع) در جهان هراسان بوده و به هر وسیله ای می خواهد از پیشرفت آن جلوگیری کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان، جنایات مصر را  مدنظر قرار داد و گفت:  با بررسی  عملیات‌هایی  که امروز در فلسطین، سوریه، مصر و... رخ می دهد می بینیم که نوع روش‌ها، سلاحها  و عملیات ها همگی مشابه بوده و از نوع آمریکایی و اسرائیلی است .

وی ادامه داد: جنایات مصر هم کار عده ای از افراطی های خود فروخته است که به هیچ صراطی مستقیم نبوده و هدفشان تنها کشتن انسانهای بی گناه است  و دراین مسیر  به شیعه و سنی رحم نکرده و همه را  می کشند ؛ اینها حتی به هم کیشان خود هم رحم نمی کنند.

این استاد حوزه، در ادامه سخنان خود با اشاره به نقش علما در بیداری های اسلامی و ایجاد وحدت بین مسلمانان تصریح کرد: امروز باید همه آگاه بوده و هشیار باشند این اقدامات نه تنها به نفع حزب یا گروه نبوده بلکه به نفع اسلام هم نیست و منافع آن مستقیم به نفع استکبار جهانی است  که در تبیین این مهم قطعا علمای دین نقش مهمی برعهده دارند؛ آنها باید به تبیین نعمت اتحاد و آرامش پرداخته و دیگران را از توطئه های استکبار آگاه نمایند، بنابراین وقت آن رسیده که علمای اسلام به خود آمده و سکوت خود را شکسته و فریاد عدالت خواهی را سر دهند . 

رئیس مرکر بزرگ اسلامی غرب کشور، در بخش پایانی سخنان خود با اعلام این مطلب که تمام علمای شیعه و سنی  کردستانی این اقدامات وحشیانه و غیرانسانی را محکوم می نمایند خاطرنشان ساخت:  امروز الحمدالله بین علمای این استان وفاق خوبی برقرار بوده و همگی در مقابل توطئه دشمنان آگاه بوده و با اطلاع رسانی ها ی لازم در خصوص نقشه‌های استکبار ترفند دشمن در ایجاد اختلاف را خنثی می نمایند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha