جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان تهران گفت: کارگاه روش تحقیق پیمایشی ویژه اساتید راهنمای طرح های پژوهشی مسابقه رشد در تهران برگزار شد.

حسین خسروی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان تهران در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای حوزه ضمن اعلام این خبر ابرازداشت: هدف از برگزاری این کارگاه علمی، آموزشی ارتقاء سطح کیفی طرح¬های پژوهشی می باشد که در قالب مسابقه رشد و با موضوع «سبک زندگی» برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: مسابقه رشد، یک تحقیق گروهی ویژه تمامی مقاطع سطح دو و سه  و همچنین فارغ التحصیلان حوزه های علمیه خواهران است که در سطح کشور برگزار می شود و تاکنون شاهد برگزاری دو دوره از این مسابقات در رده کشوری بوده ایم.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان تهران افزود: در این رقابت گروهی، هر گروه شامل 5 نفر، یک استاد و چهار طلبه می باشد و در هر گروه یک نفر از طلاب به عنوان دبیر گروه انتخاب می شود.

خسروی ادامه داد: در این دوره از مسابقات رشد، قریب به یک سوم از موضوعات پیشنهادی، موضوعات پیمایشی بود که به منظور همسان سازی شیوه تحقیق و نیز رفع ابهامات موجود، کارگاه آموزشی در دو روز ویژه اساتید راهنما و یک روز ویژه دبیران گروههای پژوهشی برگزار گردید.

خسروی با اشاره به استقبال مدارس علمیه استان جهت شرکت در سومین دوره از مسابقات رشد افزود: در این دوره از مسابقات 118 گروه در سطح مدارس علمیه خواهران استان تهران شرکت کرده اند.

شایان ذکر است کارگاه روش تحقیق پیمایشی از روز شنبه 15 تیر ماه تا روز دوشنبه 17 تیر ماه به مدت سه روز در سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha