یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024

مدال « صلح و انسان دوستی در قفقاز » از سوی پروفسور زاخاروف رئیس انستیتو مطالعات اجتماعی و فرهنگی دریای خزر – دریای سیاه به رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در روسیه اعطاء گردید .

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، به پاس خدمات دکتر ابوذر ابراهیمی ترکمان رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در روسیه در عرصه تحکیم و توسعه فرهنگی و هنری بین روسیه ، ایران و کشورهای منطقه ، مدال « صلح و انسان دوستی در قفقاز »  از سوی پروفسور زاخاروف رئیس انستیتو مطالعات اجتماعی و فرهنگی دریای خزر – دریای سیاه ، به وی اعطاء گردید .

پروفسور زاخاروف که در آئین تودیع دکتر ابوذر ابراهیمی ترکمان با اهالی فرهنگ و هنر روسیه ، این مدال را اعطاء نمود ، در سخنانی با تقدیر از زحمات و تلاش های گسترده رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه ، برای وی در تداوم فعالیت های سازنده فرهنگی ، در هر پست و سمتی که باشد آرزوی توفیق و کامیابی نمود.

 در مراسم تودیع دکتر ابوذر ابراهیمی ترکمان با اهالی فرهنگ و هنر روسیه که روز 28 مرداد 1392 برگزار شد جمع کثیری از ایران شناسان و فعالان حوزه های مختلف فرهنگ ، هنر و دین روسیه حضور داشتند.

خاطر نشان می شود دکتر ابوذر ابراهیمی ترکمان از دانش آموختگان حوزه و دانشگاه است که تلاش های شایسته ای را در مدت حضور در روسیه به انجام رسانده است. بسیاری از تمهیدات و برنامه ریزی های سفر سال گذشته حضرت آیت الله نوری همدانی به روسیه از سوی ایشان انجام گرفت.

خبرگزاری حوزه نیز برای این دانش آموخته حوزه علمیه، آرزوی توفیق و خدمات بیشتر در عرصه دین و فرهنگ را دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha