پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024

حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی هرگز جبهه مقاومت را رها نخواهد کرد، گفتند: تا رژیم صهیونیستی وجود دارد، جهان روی صلح و آرامش به خود نمی بیند.

به گزارش‌ خبرگزاری حوزه، این مرجع تقلید، امروز در پایان درس خارج فقه خود با اشاره به چگونگی شکل‌گیری سازمان ملل، اظهار داشتند: این سازمان برای تداوم صلح جهانی و جلوگیری از جنگ و خونریزی تاسیس شده است، اما در حال حاضر، ابزاری در دست استکبار می باشد.

ایشان با بیان این‌ که جبهه حق و باطل در سازمان ملل حضور دارند، تصریح کردند: جبهه باطل سازمان ملل از اسرائیلی حمایت می‌کند که با یورش و تجاوز به فلسطینیان، آنها را از خانه و کاشانه خودشان بیرون کرده است.

معظم‌له با اشاره به این که کشتار مردم، انبار سلاح‌های شیمیایی و .. از دستاوردهای رژیم صهیونیستی است، تاکید کردند: تا این رژیم غاصب وجود دارد، جهان هرگز روی صلح را نخواهد دید.

حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی با بیان این که در مقابل رژیم صهیونیستی، جبهه مقاومت وجود دارد، افزودند: سوریه در مقابل دنیای استکبار و صهیونیست ها ایستاده است و ایران و لبنان حامی جبهه مقاومت‌اند و کسانی که می‌گویند باید دست از حمایت سوریه برداشت، حرف اشتباهی می زنند.

حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی با تاکید بر این که ایران اسلامی هرگز جبهه مقاومت را رها نخواهد کرد، یادآورشدند: ما می‌گوییم ملت بحرین باید خود سرنوشتش را تعیین کند، این مسئله هرگز دخالت در امور داخلی کشورها نیست، بلکه ما اسلام را مطرح می‌کنیم و دین اسلام مرز نمی‌شناسد و همان‌طور که باید از صلح و عدالت حمایت کنیم، می بایست با استکبار و طاغوت هم مبارزه نماییم.

این مرجع تقلید با بیان این ‌که جوانان ایرانی به پیشرفت‌های علمی و نظامی دست پیدا کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در گزارش‌هایی که فرماندهان ارائه دادند، با قدرت و قوت بیان کردند که هر کشوری که علیه جمهوری اسلامی ایران اقدام نظامی کند، با قدرت با آن مقابله خواهد شد.

معظم له همچنین وظیفه حوزویان را در حال حاضر سنگین‌تر از گذشته دانسته و تصریح کردند: علمای اسلام هیچ‌گاه در مقابل زورگویان ساکت نبوده و نخواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha