دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024

بنا به برخی گزارش‌ها بندر بن سلطان، رییس اطلاعات عربستان در پشت پرده اعمال خشونت السیسی در مصر علیه تحصن کنندگان در میدان های الرابعه و النهضة قرار دارد.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری حوزه، "میدل ایست مانیتور" در گزارشی به مطلب روزنامه الوطن عربستان مبنی بر تلاش اخوانی‌ها برای ترور رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر عربستان اشاره کرد و نوشت: این روزنامه ادعا کرده که برخی از اعضای اخوان المسلمین سعی داشته اند عبداللطیف آل الشیخ را ترور کنند، تا از این طریق اخوان المسلمین را به عنوان یک گروه ترروریست معرفی کند، در حالی که به نظر می رسد، این مطلب بیشتر یک اقدام رسانه ای و تبلیغاتی باشد.

میدل ایت مانیتور افزود: عربستان بزرگ‌ترین کشور حامی کودتای نظامی مصر و سرنگونی رییس جمهور منتخب این کشور به رهبری اخوانی ها می‌باشد. بنا به برخی گزارش ها بندر بن سلطان، رییس اطلاعات عربستان در پشت پرده اعمال خشونت السیسی در مصر علیه تحصن کنندگان در میدان های الرابعه و النهضة قرار دارد و این کشور در خصوص جنگ علیه اخوان المسلمین در حال تبعیت کامل از امارات است و عربستان تصمیمات شدیدی علیه اخوان‌المسلمین اتخاذ کرده که مهم ترین آنها بازداشت بیش از 90 نفر از اعضای این جمعیت و اخراج کارمندان وابسته به اخوان از کار خود می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha