سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024

معاون تبلیغ مدرسه علمیه لنجان از فعالیت 20 مبلغ طرح هجرت بلند مدت در این منطقه خبرداد.

حجت الاسلام حمید ملکی، معاون تبلیغ مدرسه علمیه لنجان استان اصفهان در  گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، درباره آخرین وضعیت فعالیت های انجام شده دراین مرکز اظهارداشت: مدرسه علمیه تاریخی شهرستان لنجان به مرکزیت زرین شهرافتخار دارد که درکنار تدریس طلاب و روحانیون برنامه های ویژه ای را نیز به مرحله اجرا در آورد.

وی بیان داشت: مدرسه علمیه لنجان در راستای کارهای تبلیغی، توسعه و نشردین، احکام اسلامی و سیره نبوی،اقدام به اعزام طلاب و روحانیون جوان مستعد و برتر درقالب طرح هجرت بلند مدت کرده است.

معاون تبلیغ مدرسه علمیه لنجان ابراز داشت: در حال حاضر بیش از 20 نفراز طلاب  و مبلغان توانمند برجسته  استان در طرح مبلغین هجرت بلند مدت واحد مدرسه علمیه لنجان مشغول به تبلیغ سیره اهل البیت(ع)  درمناطق محروم این شهرستان هستند.

حجت الاسلام ملکی خاطر نشان ساخت: اولویت برنامه ای و هدف اول ما از اعزام مبلغین هجرت بلند مدت حضور فیزیکی مبلغ در محیط و فضای تعیین شده و سپس اقامه نماز در سه نوبت اصلی به جماعت در مساجد محله ها است؛ البته تشکیل کلاس های آموزشی برای سنین مختلف عموم مردم درمناطق محروم از دیگر اولویت های کاری معاونت تبلیغ مدرسه علمیه لنجان است.

وی در خصوص موقعیت این شهرستان تصریح کرد: منطقه لنجان  و باغ بهادران و همچنین روستاهای اطراف این شهرها درای یکسری حساسیت های ویژه چون فعالیت ادیان و فرق مختلف حتی بهاییت در این مناطق است، که این مهم کار تبلیغ دراین منطقه را بسیار حساس کرده واین امر با ظرافت های خاص و با حضور مبلغان توانمند انجام می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha