پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024

تا وقتی خوی استکباری آمریکا ادامه دارد، شعار مرگ بر آمریکا نیز قطعاً ادامه دارد و این چیزی نیست که بگوییم به خاطر مذاکراتی که با کشورهای غربی و آمریکا داریم، کنار گذاشته شود.

حجت‌الاسلام رضا خدری در گفتگو با خبرنگار سرویس استان‌های خبرگزاری  حوزه، با  گرامیداشت روز 13 آبان، اظهار داشت: روز 13 آبان به‌عنوان روز ملی مبارزه با استکبار در تقویم کشور ما ثبت شده و یادآور خاطرات انقلاب ملت ایران در مبارزه با استکبار جهانی است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: 13 آبان روزی است که دانشجویان پیرو خط امام (ره)، لانه جاسوسی آمریکا را تصرف کرده، خط پایانی بر دخالت‌های بی‌جای استکبار و آمریکا در سرنوشت ملت ایران، کشیدند.

وی افزود: اهمیت گرامی‌داشت این روز بسیار بالا است، مردم نیز هرساله یاد و خاطره آن روز را گرامی می دارند و روحیه استکبار ستیزی را هرسال در خود تقویت کرده برای ادامه مسیر ضد استکباری، از آن روحیه می‌گیرند.

حجت‌الاسلام خدری در ادامه پیرامون شعار "مرگ برآمریکا" گفت: تا وقتی خوی استکباری آمریکا ادامه دارد، شعار مرگ بر آمریکا نیز قطعاً ادامه دارد و این چیزی نیست که بخواهیم به زور از ملت ایران گرفته شود و بگوییم شعار مرگ بر آمریکا بخاطر مذاکراتی که با کشورهای غربی و آمریکا داریم، کنار گذاشته شود.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: همچنان که ما در حال حاضر در مذاکره خوی استکباری آمریکا را مشاهده می‌کنیم، یعنی در حالی که پای میز مذاکره هستند، اما می‌گویند که گزینه نظامی هم روی میز است و در ادامه هم با فشار تحریم مذاکره خود را پیش می برند؛ این بدین معنی است که آمریکا تصور می‌کند از طرفی با تحریم‌های خود بر ملت ایران فشار می‌آورد و از طرف دیگر مذاکره را پیش می‌برد، در این وضعیت قطعا حذف شعار "مرگ بر آمریکا" برای ملت ایران کاری بیهوده و بی‌معنی است.

به گفته وی، تا وقتی ایرانیان این خوی استکباری را از آمریکا می بینند "شعار مرگ بر آمریکا" خود به خود از دل آنان می جوشد.

حجت‌الاسلام خدری ابراز داشت: اگر روزی آمریکا اعمال ضد بشری و خوی استکباری را کنار گذارد، مانند شنود تلفن بزرگ‌ترین هم پیمانان خود و یا جاسوسی در کشورهای مختلف و هم‌چنین حمایت از تروریسم در منطقه و کشورهای اسلامی و دیگر اعمال ضد حقوق بشری، در آن صورت می‌توان امیدوار بود که ملت ایران، خود این شعار را کنار بگذارند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha