یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024

معاون اسبق مفتی روسیه با اشاره به وحشیی‌گری‌های وهابیون تکفیری، گفت: کشتار مردم بی‌گناه توسط وهابیون تکفیری تنها از خوی خشونت طلبی این گروه نشأت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دکتر یوسف گابی سف، درحاشیه نشست علمی وهابیت در چالش با مقتضیات زمان بابیان این که عملیات انتحاری مخالف خرد انسانی است، گفت: کشتار مردم بی گناه توسط وهابیون تکفیری را می توان نشانه خوی خشونت طلبی این گروه دانست.

وی با بیان این که تکفیری ها برای پول مرتکب افزود:کسانی که با عملیات انتحاری خود را به هلاکت می رسانند، به زعم باطل خود با اعتقاد به خداوند و انبیا الهی این کار را انجام می دهند!!!؛ باید ریشه و مبنای کار آنان بررسی شود که چرا با این اعتقاد غلط اقدام به کشتار مسلمانان بی گناه می کنند؛ زیرا ترور و انتحار کار انسان های بی عقل و خِرد است.

فتاوای ضد دین

در ادامه این نشست، احمد مومن زاده، مبلغ و استاد حوزه علمیه انگلستان نیز با اشاره به اهمیت برگزاری نشست های علمی در موسسه های حوزوی، اظهار داشت: برگزاری نشست های نقد وهابیت و بررسی دیدگاه‌ها و افکار گروه های تکفیری ازضروریات حوزه های علمیه است.

وی با اشاره به فتوای جهاد نکاح وهابیت، تصریح کرد: شیوخ وهابی، مبانی غلطی را به نیروهایی جهادی القا کرده اند تا به اهداف خود دست پیدا کنند، لذا، برای تطمیع و تحریک نیروها، فتاوای ضد دین را صادر می‌کنند.

مومن زاده با بیان این از شرم آورترین فتوای وهابیت صدور فتوای جهاد نکاح با محارم است، ابراز داشت: افرادی پشت صحنه عملیات های کور تروریستی قرار دارند که با فتاوای ضد دین و شست شوی مغزی افراد و جوانان، آنان را برای کشته شدن آماده می کنند .

استاد حوزه علمیه انگلستان ادامه داد: فردی که عملیات تروریستی اخیر لبنان را انجام داد یک جوان بیست و سه ساله بود که حتی پدر و مادرش نیر اطلاع نداشتند که پسرشان توسط شیوخ وهابی شستشوی مغزی داده شده است.

تهاجم فکری و عقیدتی شیوخ تکفیری

مومن زاده با اشاره به برخی تحقیق‌های خود در زمینه وهابیت اظهارداشت: جوانان وهابی چون بصیرت ندارند، مورد تهاجم فکری و عقیدتی شیوخ تکفیری قرار می گیرند؛ به گونه ای که حاضر می شوند با عملیات انتحاری حتی پدر، مادر، خواهر، برادر و یا دیگر مسلمانان را از بین ببرند.

وی در پایان یادآور شد:: وهابیت تکفیری طوری جوانان را تربیت می کنند که برای کشته شدن به وسیله عملیات های انتحاری، لحظه شماری می کنند!!!

انتهای پیام  16/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha