سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024

مراسم بزرگداشت ارتحال عالم ربانی آیت‌‌الله ارسنجانی(ره)، از علمای برجسته استان فارس، با حضور علما، اساتید، فضلاء، طلاب و عموم ارادتمندان فقه و فقاهت، در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم بزرگداشت ارتحال فقیه وارسته آیت‌الله حاج سید محمد حسین ارسنجانی(ره) از شاگردان آیات عظام بروجردی(ره)، سید محمدتقی خوانساری(ره)، حجت(ره)، محقق داماد(ره) و سید محمدرضا گلپايگاني(ره) و نماینده پیشین مردم استان فارس در مجلس خبرگان، چهار شنبه، 27 آذرماه، بعد از نماز مغرب و عشاء، با حضور علما، اساتید، فضلا، طلاب و عموم ارادتمندان سلسله جلیله روحانیت، در مسجد امام حسن عسگری(ع) قم برگزار می شود.

امامت جمعه فسا با حکم حضرت امام خمینی(ره) تا سال 81، مسئولیت حوزه علمیه فسا، تدریس در حوزه و دانشگاه، عضویت در مجلس خبرگان و ... از جمله مسئولیت‌های مرحوم آیت‌الله ارسنجانی می‌باشد.

ایشان از مبارزین قبل از انقلاب و یاران و همراهان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بود و در دوران دفاع مقدس نیز حضوری فعال در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل داشت.

اين فقيه وارسته، پس از عمری تلاش و مجاهدت در تبلیغ و ترویج معارف اهل بیت(ع) و تدریس و تربیت شاگردان فراوان، سرانجام شب 17 آذرماه، در سن 91 سالگی در منزل خود در فسا، دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

پیکر آن مرحوم، سه شنبه،19آذر ماه، پس از تشییع باشکوه و اقامه نماز میت توسط آیت الله کریمی جهرمی، در گلزار شهدای فسا در دل خاک آرام گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha