شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 325155
۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۵

در آستانه اربعین حسینی و برخی اقدامات کوردلانه برای جلوگیزی از خیل عظیم عشاق الحسین در مسیرهای منتهی به کربلا و نیز در آستانه برگزاری انتخابات عراق، حجت الاسلام سید عمار الحکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق و حجت الاسلام سید مقتدی صدر رهبر جریان صدر این کشور با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، این دو شخصیت روحانی و تاثیرگذار عراقی ضمن محکوم کردن حملات تروریستی اخیر به زائران اربعین امام حسین علیه السلام بر اهمیت ورود جوانان به عرصه سیاست تاکید کردند.

سید عمار حکیم در کنفرانس مطبوعاتی خود با سید مقتدی صدر که پس از دیدار این دو شخصیت در نجف اشرف برگزار شد بر اهمیت شعائر حسینی تاکید کرد و حملات تروریستی اخیر به زائران حسینی را محکوم کرد.

وی در سخنان خود همچنین بر اهمیت انتخابات آینده و ضرورت التزام به زمان تعیین شده برای آن تاکید کرد.

این دو شخصیت همچنین بر ضرورت ورود چهره های جوان به عرصه سیاسی کشور و پرهیز از حذف سیاسی دیگران تاکید کردند.

سید مقتدی صدر در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: دیدار وی با سید عمار حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق در دفتر ایشان در نجف اشرف مفید و پرثمر بود و تاکید کرد آنچه برای ما مهم است سلامت عراق میباشد.

سید عمار حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق روز جمعه در دفتر خود در نجف اشرف با سید مقتدی صدر رهبر جریان صدر دیدار کرد و در این دیدار طرفین درباره مسایل ملی مختلف و اوضاع منطقه و تاثیرات آن بر اوضاع عراق بحث و گفتگو کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha