جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024

حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی که از چندروز قبل به کشور عراق سفر کرده از پروژه‌های عمرانی آستان مقدس علوی بازدید کرد.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده تام الاختیار حضرت آیت‌الله سیستانی که در ایام اربعین حسینی به کشور عراق سفر کرده از پیشرفت‌های صورت گرفته در فعالیت های عمرانی حرم مطهر امیرالمومنین(ع) ابراز رضایت کرد.

در این زیارت حجت‌الاسلام شیخ ضیاء‌الدین زین‌الدین، تولیت آستان مقدس علوی و اعضای شورای مدیریت آستان مقدس علوی از وی استقبال کردند.

در این دیدار دکتر خضیر حجی عضو شورای مدیریت حرم امام علی(ع)، در گفت‌وگو با مرکز رسانه ای حرم امیرالمؤمنین(ع) گفت: امروز سید جواد شهرستانی پس از قریب به 37 سال به زیارت امیرالمؤمنین(ع) مشرف شد و در این دیدار شیخ ضیاء الدین زین الدین تولیت حرم و اعضای شوررای مدیریت حرم مطهر از ایشان استقبال کردند و هدایایی نمادین به میهمانان زائر اهدا شد.

دکتر خضیر حجی افزود: در جریان این دیدار سید شهرستانی در جریان جزئیات پروژه های جاری عمرانی حرم مطهر امیرالمؤمنین(ع) قرار گرفت و از پیشرفت های حاصل در صحن حضرت فاطمه(س) و پروژه‌های دیگر، اظهار رضایت کرد و پروژه احداث صحن حضرت فاطمه(س) را از پروژه های کلان و عظیمی دانست که توسط حرم امام علی(ع) انجام می‌شود، به ویژه با توجه به این که این حرم همه روزه میزبان زائران فراوان امیرالمؤمنین(ع) است که از عراق و کشورهای مختلف به زیارت امام علی(ع) مشرف می شوند.

لازم به ذکر است که در این زیارت، گروهی از فضلا و علمای حوزه علمیه نجف اشرف و قم، حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی را همراهی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha