چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
کد خبر: 327683
۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۹

تمثال مبارک حضرت امام خمینی(ره) در همایش "میثاق امت با ولایت" در شهر تبریز گلباران شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، همایش "میثاق امت با ولایت" روز شنبه به مناسبت سالروز ورود امام خمینی(ره) به ایران در سال 1357 با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی امام خمینی(ره) شهر تبریز برگزار شد.

در این همایش، جمع کثیری از طلاب و روحانیون استان آذربایجان شرقی، مدیران، جمعی از خانواده های شهدا، فرماندهان نظامی و انتظامی، دانش آموزان و دانشجویان حضور داشتند.

آیت  الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه شهر تبریز و اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی در این همایش به سخنرانی پرداختند.

آیت الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در پایان این همایش به ایراد سخنرانی پرداخت و با بیان اینکه بزرگ ترین موهبت ها در عالم نعمت استقلال است، گفت: این نعمت ها باید در دهه فجر برای مردم یادآوری شود، ما در گذشته مستعمره امریکا و انگلیس بودیم که با پیروزی انقلاب اسلامی، ارزش های اسلامی در جامعه حاکم شد.

در ابتدای این برنامه، حجت الاسلام والمسلمین تقی زاده، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی از دیدار عمومی مردم آذربایجان در 28 بهمن ماه امسال با رهبر انقلاب اسلامی خبر داد.

استاندار آذربایجان شرقی، نیز طی سخنانی با اشاره به اینکه رمز پیروزی انقلاب اسلامی وحدت کلمه و اتفاق مردم بود، خاطرنشان کرد: مردم در اوایل انقلاب اسلامی با رهبری امام و وحدت کلمه مشکلات را پشت سرگذاشتند، امروز نیز با وحدت کلمه و همراهی با ولایت می توانیم پیروز باشیم که شاید امروز بیشتر از گذشته بر وحدت کلمه و دوری از مجادلات سیاسی نیاز داریم.

شرکت کنندگان در پایان، تمثال مبارک حضرت امام خمینی(ره) را گلباران کردند. 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha