جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024

موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث در راستای عمومی‌سازی مفاهیم دینی و ترویج سیره‌ اهل‌بیت عصمت و طهارت، اقدام به نشر شش کتاب ویژه‌ کودکان در موضوعات دینی و تاریخ زندگی اهل بیت(ع) کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، «نوگل باغ پیامبر (ص)»؛ داستان زندگی امام حسن مجتبی (ع) نوشته مجید محبوبی و تصویرگری حسین آسیوند برای گروه سنی ب و ج (هشت تا یازده سال). یکی از این آثار است که با نثری شاعرانه و آهنگین به داستان‌هایی از وقایع مهم زندگی دومین امام معصوم (ع) می‌پردازد.

«زیباترین سرزمین دنیا» نوشته زهرا عبدی و تصویرگری فانتزی اثر سمانه یاری برای گروه سنی ب (هشت تا نه سال) متشکل از داستان های کوتاه با مضامین اخلاقی مانند مهربانی، صبر و تلاش از دیگر آثار موسسه دارالحدیث می باشد.

«یار پیامبر (ص)» زندگی نامه امام علی (ع) نوشته مجید محبوبی با تصویرگری حسین آسیوند برای گروه سنی ب و ج (هشت تا یازده سال) از دیگر آثار می باشد که در قالب آن، وقایع مهم زندگی نخستین امام معصوم (ع) برای کودکان با زبان داستان شرح داده شده است.

مجموعه شعر کودک درباره امام زمان (عج) با عنوان «تولدت مبارک» سروده مریم زندی و تصویرگری سمانه یاری برای گروه سنی الف و ب (هفت تا نه سال)، «خانه خدا در کوچه ماست»؛ نوشته سیدمحمد مهاجرانی و تصویرگری مینا محبت نیا برای گروه سنی ب و ج (هشت تا یازده سال) در قالب مجموعه داستان های کوتاه در فضای امروز با محوریت مضمون یکی از سخنان معصومان (ع) درباره اهمیت و ارزش حضور در مسجد، براساس کتاب روایات «حکمت نامه مسجد» تالیف آیت الله ری شهری از دیگر آثار جدید دارالحدیث به شمار می روند.

«گل همیشه بهار» نوشته مجید محبوبی و تصویرگری منصوره محمدی برای گروه سنی ب و ج (هشت تا یازده سال) از دیگر آثاری می باشد که در آن به وقایع مهم زندگی سومین امام معصوم (ع) به صورت داستان پرداخته شده است.

برپایه این گزارش، آیین رونمایی از این آثار، روز شنبه ۱۹ بهمن‌ماه مصادف با میلاد امام حسن عسکری (ع)، در سالن اجتماعات مجتمع آموزشی تربیتی هدایت واقع در قم، بلوار غدیر، کوچه ۸ برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha