جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بانوان اینترنت

اولین کارگاه آموزشی خبرنویسی ویژه طلاب بسیجی، به همت روابط عمومی تیپ مستقل ۸۳ امام صادق(ع) در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مسئول روابط عمومی تیپ مستقل 83 امام صادق(ع) در ابتدای این کارگاه با اشاره به اهمیت خبر و خبررسانی در عصر کنونی و لزوم بهره مندی از روش های نوین در زمینه اطلاع رسانی به جامعه، اظهار داشت: استکبار با بهره گیری از رسانه ها و با بهره مندی از شبکه های خبری، اهداف باطل و شوم خود را به جامعه جهانی القاء می کند.

حجت الاسلام رفیعی با بیان اینکه طلاب بسیجی با فراگیری فنون و روش های خبرنویسی می توانند نقش موثری را در اطلاع رسانی صحیح به جامعه ایفا کنند، ابراز داشت: برنامه های مختلفی در سطح پایگاه های بسیج مدارس علمیه در طول سال اجرا می شود که به دلیل عدم ارسال خبر آن، عموم طلاب و مردم از این برنامه ها بی اطلاع هستند.

وی خطاب به طلاب بسیجی شرکت کننده در این کارگاه گفت: باید تلاش کنید، رویدادها و فعالیت هایی که بسیج طلاب و روحانیون در سطح حوزه ها و مدارس علمیه انجام می دهد به خوبی اطلاع رسانی نماییم.   

در ادامه این کارگاه آموزشی، افشین گودرزی، از کارشناسان علوم ارتباطات و  سرپرست خبرگزاری بسیج در قم، به تشریح تعاریف خبر، خبرنگار، ارزش های خبری، عناصر خبر و سبک های خبر نویسی پرداخت.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha