پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
س

دومین روز ششمین همایش جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد با حضور دبیر شورای نگهبان و رییس دفتر مقام معظم رهبری در شیراز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری حوزه ششمین همایش جامعه مدرسین و علمای استان های فارس بوشهر و هرمزگان در حالی دومین روز خود را آغاز می کند که روز گذشته کمیسیون های حوزه و روحانیت؛ فرهنگی و تبلیغی و سیاسی و اجتماعی بعد از یک روز بحث و بررسی به صورت فشرده برگزار شد.

بر اساس این گزارش، آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان، آیت الله مقتدایی نایب رییس جامعه مدرسین، حجت الاسلام والمسملین محمدی گلپایگانی رییس دفترمقام معظم رهبری، آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه، نمایندگان ولی فقیه و استانداران استان های بوشهر، فارس و هرمزگان ،اعضای جامعه مدرسین ،اعضای خبرگان رهبری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این سه استان ،معاونین مراکز مدیریت حوزه های علمیه برادران و خواهران سراسر کشور، علما، اساتید و طلاب از جمله شرکت کنندگان در این اجلاسیه می باشند.

گفتنی است در ابتدای این مراسم با پخش کلیپی از سخنان مرحوم آیت الله مشکینی رییس فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یاد این عالم ربانی واستاد اخلاق گرامی داشته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha