جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
مبلغان

معاون امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه آذربایجان غربی با تاکید بر حفظ حرمت در ایام فاطمیه، عرض ارادت به بانوی دوعالم حضرت فاطمه(س) را نشانه ولایت مداری و ارج نهادن بر اهل بیت(ع) دانست.

 

حجت الاسلام حبیب مقدم، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه، پاسداشت ایام فاطمیه در ایام نوروز، حفظ حرمت فاطمیه را به معنای قدرشناسی و صیانت از مظلومیت حضرت فاطمه زهرا(س) عنوان کرد و در خصوص برنامه های ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهارداشت:: در ایام شهادت این بانوی بزرگ بیش از 400 مبلغ و روحانی فرهنگ فاطمی را در بین مردم استان اشاعه می‌دهند.

وی افزود: مساجد، حسینیه ها، هیئت های مذهبی، کانون های فرهنگی و پایگاه های بسیج از جمله مکان هایی است که مبلغین برای معرفی فرهنگ فاطمی تلاش خواهند کرد.

این استاد حوزه، در خصوص فعالیت‌های روحانیون ابرازداشت: یکصد استاد حوزه،، 200 طلبه سطح عالی و 50 مبلغ از قم و نیز 50 طلبه سطح دو امور تبلیغی ایام شهادت حضرت زهرا را به عهده دارند.

وی، تصریح کرد: تبیین سبک زندگی با نگاه فاطمی، نقش فاطمه زهرا(س) در حفظ اسلام و مکتب تشیع، تبیین جایگاه امامت و ولایت و واکاوی مسائل روز و همچنین پاسخگویی به شبهات نسل جوان از محورهای اصلی مبلغان در آگاهی بخشی به اقشار مردم است.

 معاون امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه آذربایجان غربی،  همچنین اضافه کرد: برپایی ایستگاه های پرسش و پاسخ در مراکز پر تردد شهر و برپایی دسته های عزاداری و مجالس سوگواری فاطمیه از جمله برنامه های اجرایی این ایام خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha