سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ |۲۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 28, 2024
نوین جنات

سرپرست اداره کل اطلاع رسانی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، از استقبال گسترده طلاب از جشنواره تبلیغ نوین "جنات" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اباذر جعفری با بیان این که دفتر تبلیغات اسلامی با پشتوانه ساحت تبلیغ دینی و تجربیات مبلغین در طول سال‌های متمادی و ابتکارات و تلاش‌های تبلیغ گروهی به صورت سنتی، مجازی، رسانه‌ای و روش‌های تبلیغ نوین و مکتوب، جشنواره جنات را در این سه بخش برگزار و از بین آثار رسیده به دبیرخانه به نفرات و گروه‌های برتر جوایزی اهداء می‌کند.

وی با تاکید بر این که بخش تبلیغ رسانه‌ای شامل فعالیت‌های رسانه‌های دیداری و شنیداری در امر تبلیغ مفاهیم دینی است، ادامه داد: فعالیت های مبلغین رسانه‌ای و طلاب در حوزه‌های برنامه سازی دینی اعم از رادیویی و تلویزیونی که در جهت تقویت اعتقادی مخاطب است، شامل این بخش می‌شود.

جعفری اضافه کرد: محدودیتی برای شرکت کنندگان در بخش رسانه‌ای به عنوان کارشناس، اجراء، نویسنده، طراحی و ایده پردازی، مشاوره، کارگردانی، تهیه کنندگی و.... نبوده و می توانستند در این بخش از جشنواره شرکت کنند.

وی، تولید لوح های فشرده که شامل برنامه‌های شنیداری و دیداری می‌شود را نیز از جمله بخش رسانه‌ای معرفی کرد و ابراز داشت: این محصولات که شامل فایل‌های صوتی، تصویری، گرافیک، فلش و power point در قالب لوح فشرده CD، DVD و... حاوی مطالب تبلیغی است و توسطخود فرد و یا با کمک یکی از طلاب و روحانیون تهیه و تولید شده نیز مربوط به بخش رسانه‌ای بوده و شاهد شرکت قابل ملاحظه‌ای از طلاب در این بخش بوده‌ایم.

سرپرست اداره کل اطلاع رسانی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در رابطه با فعالیت‌های همسو در این عرصه گفت: موسسات و نهادهای مختلفی در راستای تبلیغ در عرصه‌های نوین و چند رسانه‌ای فعالیت کرده‌اند، اما چون فعالیتشان غیر متمرکز و سازمان نیافته بوده، نتیجه مطلوب را در یافت نکرده است.

وی در پایان با بیان این که با اشاره به تاثیرگذاری رسانه ها بر اذهان عمومی، گفت: از طلاب و فضلای حوزه که مهمترین وظیفه آن ها تبلیغ در عرصه دین مبین اسلام است دعوت می شود که در عرصه‌های نوین تبلیغی همانند رسانه بیش از پیش فعال شوند.

زمان برگزاری اختتامیه جشنواره

یادآور می شود، اختتامیه جشنواره تبلیغ نوین "جنات"، با حضور وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات و دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور، روز پنجشنبه 11 اردیبهشت ماه، در مرکز همایشهای دفتر تبلیغت اسلامی برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha