دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
حجت‌‌الاسلام مومنی

هفتمین همایش فصلی و سراسری معاونین تهذیب استان ها به میزبانی معاونت تهذیب وتبلیغ مدیریت حوزه علمیه اصفهان فردا دراصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام سید حسین مومنی معاون  تهذیب و تبلیغ   حوزه علمیه اصفهان در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه از برگزاری هفتمین جلسه و همایش سراسری معاونین تهذیب استان های کشورخبرداد.

 وی در ادامه بیان داشت : این  نشست صمیمی با حضور آیت الله طباطبایی نژاد مدیر حوزه علمیه اصفهان و حجت الاسلام والمسلمین باطنی جانشین مدیرحوزه علمیه اصفهان و مسئولان معاونت تهذیب حوزه علمیه قم  درسالن کنفرانس جوزه علمیه اصفهان افتتاح می شود.

حجت الاسلام مومنی افزود: این نشست بصورت فصلی و هرفصل به میزبانی یک از استان ها ،با هدف انتقال تجارب معاونین تهذیب حوزه های علمیه در بحث های فرهنگی و مسائل تربیتی واخلاقی   برگزار می گردد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و نامگذاری سال93 توسط ایشان مبنی بر" اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی"به نظر می رسد که لازم است حوزه های علمیه  به ویژه معاونت تهذیب به امر فرهنگ ، ساختار فرهنگ  دردرون حوزه و بسترسازی پیرامون ارتقاء فرهنگ عمومی بیشتر توجه نمایند و در لوای چنین نشست هایی به دنبال راهکارهای مناسب برای اجرایی کردن و عملیاتی نمودن  منویات رهبر معظم انقلاب باشند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: عمده محور سخنان مطرح شده در هفتمین نشست وهمایش سراسری معاونین تهذیب استان ها مسائل تربیتی واخلاقی و ارائه راهکارهای مناسب است، چرا که معتقدیم اگر مسائل تربیتی سامان پیدا نکند و رو به تکامل و پیشرفت حرکت نکند در مباحث علمی و آموزشی نیز موفق نخواهیم بود.

در ادامه این نشست حجت الاسلام عبد الله فرامرزی مسئول اجرایی هفتمین همایش سراسری معاونین تهذیب که از سوی معاونت تهذیب و تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه قم معرفی شده اند اظهار کرد:   این همایش به مدت سه روز و به میزبانی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان  برگزار خواهد شد.

وی ابراز کرد:در هفتمین همایش سراسری معاونین تهذیب حدود 40 نفر از اساتید و معاونین از سراسرکشور حضور خواهند یافت.

مسئول اجرایی هفتمین همایش سراسری معاونین تهذیب یادآور شد: دیدار با  آیت الله العظمی  مظاهری ، آیت الله طباطبایی امام جمعه اصفهان ،علماء و بزرگان استان اصفهان،  بازدید از مجموعه تخت فولاد و برخی از مدارس علمیه شاخص از دیگر برنامه های مدنظر برای اساتید و معاونین مدعو طبق هماهنگی های صورت گرفته از سوی معاونت تهذیب و تبلیغ مرکز اصفهان است.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha