دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 330309
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴
حجت‌الاسلام میرعمادی لرستان

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: در آموزش و پرورش باید به تربیت بیش از تعلیم بها داده شود زیرا فرهنگ تربیت در جامعه یک ضرورت است.

حجت‌الاسلام و المسلمین میرعمادی در آیین تجلیل از فرهنگیان و معلمان برتر استان لرستان که در خانه معلم خرم‌آباد برگزار شد با اشاره به این‌که کبر و غرور و حسادت از صفاتی هستند که به عنوان آفت علم معرفی می‌شوند  افزود: تربیت دینی و معارف اهل‌بیت(ع) در آموزش و پرورش باید ،توسط معلمان به دانش‌آموزان ارائه شود.

وی تصریح کرد: معلمان باید با ارتقای فرهنگ دینی و تربیت اسلامی در جهت انجام عمل صادقانه و خالصانه که همان امر تعلیم و تربیت است قدم بردارند.

  امام جمعه خرم آباد همچنین با اشاره به جایگاه والای معلم در آموزه‌های دینی و دین مبین اسلام گفت: اساس دین اسلام نیزبر تعلیم و تربیت بنیان‌گذاری شده وهدف از رسالت پیامبران نیز همان تعلیم و تربیت بوده و بنابراین معلمان،نیز پرچمداران تعلیم و تربیت محسوب می‌شوند.   

 وی گفت: معلمان جامعه اسلامی باید با تأسی از پیامبران و اولیای  خدا در جهت ساختن آینده فرزندان جامعه اسلامی تلاش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به جایگاه والای استاد شهید مطهری گفت: این معلم بزرگ ، باهوش ،ذکاوت ،عقلانیت و دیانت خود در راه تحقق ایده خود تلاش نمود و جان خود را فدا کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی از معلمان خواست تا راه این شهید بزرگوار را ادامه دهند.

گفتنی است در پایان این مراسم از فرهنگیان و معلمان برتر استان تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha