جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام پوراکبر

مدیر حوزه علمیه بابل با تاکید بر این که افکار شهید مطهری محدود به زمان خاصی نیست،گفت: آثار شهید مطهری به قدری جامع هستند که گویا همین امروز به نگارش در آمده اند.

حجت الاسلام و المسلمین پور اکبر در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه با اشاره به جایگاه علم و عالم در اسلام، اظهارداشت: اسلام مکتب جامعی است که به همه زوایای زندگی توجه ویژه دارد و از جمله مواردی که درآن مورد اهتمام است بحث علم و جایگاه عالم است.

وی به جایگاه شهید مطهری اشاره کرد و افزود: این استاد شهید از جمله علمایی است که در تمام جوانب انسانی کامل بودند و عمر خود را در راه اسلام صرف کردند.

مدیر حوزه علمیه بابل  ادامه داد: یکی از عرصه‌هایی که شهید مطهری به صورت جدی در آن حضور فعال داشت، پاسخ به شبهات بود؛ به طوری که پاسخ  تمام شبهات امروز را می توانیم در کتب این عالم ربانی پیدا کنیم .

وی با تاکید براینکه افکار شهید مطهری محدود در زمان و مکان نیست، تصریح کرد: آثار شهید مطهری به قدری جامع هستند که گویا همین امروز به نگارش در آمده‌اند، لذا یکی از کارهای ضروری طلاب آشنایی با افکار و آثار این شهید روحانی است.

این استاد حوزه، علم و اخلاق را دو ویژگی مهم شهید مطهری عنوان و تصریح کرد: امروز اگر طلاب می خواهند جای پای بزرگانی چون شهید مطهری گذاشته و به موفقیت برسند ضمن ورود قدرتمند در عرصه علم باید خود به  اخلاق نیز مزین نمایند.

   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha