شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حسینی قزوینی

رییس موسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر(عج) با تاکید بر درخشش تمدن اسلامی در سراسر دنیاگفت: گرایش جوانان غربی به اسلام ناب محمدی از جمله دلایل شیعه ستیزی و ایجاد فضای اسلام گریزی توسط مستکبران غربی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین حسینی قزوینی، در جمع اساتید و طلاب حوزه علمیه آذربایجان غربی، طی سخنانی بابیان این مطلب که امروزه بزرگترین و جدی ترین تهدید برای سیاستمداران آمریکایی تمدن اسلام است، افزود: استکبار غربی با تهدید و تطمیع ادیان دیگر سعی در کم رنگ جلوه دادن ادیان الهی در جهان دارند در حالی که تمدن اسلامی به رهبری ایران توانسته است در گرایش و جذب جوانان در سراسر دنیا موفق عمل کند.

وی با اشاره به اسلام ستیزی های غربیان افزود: دکتر مایکل، معاون اسبق سازمان سیا، رموز موفقیت ایرانیان را در طول حاکمیت اسلامی در قالب سه نقطه تشریح کرده که یکی از این موارد نفوذ روحانیت ، مرجعیت  و حمایت مردم از این اقشار است.

مدیر شبکه جهانی ولایت، ادامه داد: صیانت از برنامه دینی و مذهبی به همراه بیان حماسه های اهل بیت(ع) و همچنین مسئله انتظار با محوریت قرآن کریم از جمله رمز های موفقیت و حلقه اتصال مردم به دین مبین اسلام است که دشمن با رصد این نقاط قوت در ایران اسلامی سعی در ضربه رساندن به آنها را دارد.

رییس موسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر(عج)، شیعه ستیزی و تلاش برای اسلام گریزی را در راس فعالیت های استکبار غربی دانست و تصریح کرد: پاسداری از دین مبین اسلام باید برخوردار از متن قرآن و منطبق با فرهنگ عصمت و طهارت(ع) باشد چرا که در این صورت می تواند توطئه ها و تبلیغات وهابیت تکفیری و استکبار غربی را خنثی و افشا کند.

وی چنگ زدن به اسلام ناب محمدی را راهکار رستگاری امت ها عنوان کرد و افزود: اتحاد و همدلی مردم  با روحانیت و عمل به فرائض دینی عامل وحشت و ایجاد بن بست بحرانی برای مستکبران را ایجاد کرده که تنها راه خلاصی از آن را اشاعه تبلیغات ضد اسلامی و تخریب چهره مسلمانان می دانند.

حجت اسلام والمسلمین حسینی قزوینی با بیان ناتوانی غربیان در اقناع خواسته های فطری جوانان در کلیسا ها ابراز داشت: گرایش و علاقمندی جوانان به ادیان توحیدی همچون اسلام یکی از دلایل شیعه ستیزی و ایجاد زمینه های اسلام گریزی در جهان است چراکه کشیشان و کلیساها دیگر توان پاسخگویی به نیازهای برخاسته از فطرت انسان ها طبق عقل و منطق را ندارند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha