چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
سعید جلیلی

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی، در جمع طلاب و روحانیان دزفول، با بیان این که استکبار جهانی امروزه نگران چرخش چند سانتریفیوژ در نیروگاه های هسته ای کشور نیست، گفت: مهمترین عامل نگرانی آنها عزم و اراده ملی ملت غیور ایران بوده و آن چیزی که با همه توان در تلاش برای از بین بردن آن هستند، اصل مبارزات مردمی و ولایتمداری آنها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خوزستان، دکتر سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر امروز در دیدار با طلاب و روحانیون دزفول، با گرامیداشت سالروز چهارم خرداد، روز مقاومت و پایداری مردم دزفول، به بیان سخنانی پیرامون استراتژي دشمن و نحوه مقابله مردم با آنها پرداخت و اظهار داشت:دشمن با همه توان در تلاش برای نفی سرمایه های ملی با هدف تضعیف روحیه جوانان و تخریب بنیه فکری مردم است.

وی امتیاز حق « وتو» را یکی از مناسبات ناعادلانه عنوان کرد و اظهار داشت: بر اساس این امتیاز یک کشور مستکبر به عراق حمله می کند و آنگاه که عراق به شورای بین الملل شکایت می کند، همان زورگویان با استفاده از این حق غیرمنصفانه آن شکایت را وتو می کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی، اقتدار علمی و نظامی ایران را غیر قابل انکار دانست و اظهار داشت: هم اکنون پرچم مبارزه ای که ملت ایران بلند کرده، موجب نگرانی آنها شده و به همین دلیل، دشمنان قسم خورده نظام اسلامی بیشتر از چند سانتریفیوژ، نگران دانشمندان هسته ای نمازشب خوان هستند که پایه گذار یک قدرت و تمدن جدید شده اند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی کشور، در ادامه افزود: هم اکنون نظام اسلامی ایران به چنان قدرتی در زمینه های مختلف رسیده که مقامات غربی با صراحت اذعان کرده اند که «مسایل خاورمیانه بدون حضور ایران قابل حل نیست»، که این مسأله نشان دهنده ارتقاء عزم ملی و قدرت داخلی نظام است.

این مقام مسئول، مسأله هسته ای را صحنه دیگر از تقابل میان ملت ایران و قدرت های زورگو دانست و اظهار داشت: ادعا کردند بدترین تحریم ها را علیه ایران وضع خواهند کرد اما ایستادگی مردم ایران باعث بیشترین پیشرفت ها در حوزه هایی شد که تحت تحریم دشمنان قرار گرفت.

جلیلی در پایان سخنان خود، با اشاره به ترس و واهمه دشمن از عظمت و اقتدار ملت ایران، تصریح کرد: استکبار جهانی امروزه نگران چرخش چند سانتریفیوژ در نیروگاه های هسته ای ما نیست، بلکه مهمترین عامل نگرانی آنها عزم و اراده ملی ملت غیور ایران بوده و آن چیزی که با همه توان در تلاش برای از بین بردن آن هستند، اصل مبارزات مردمی و ولایتمداری آنها است که باید طلاب و روحانیان نسبت به این مهم در سطح جامعه بصیرت افزایی کنند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha