چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
آزاداندیشی

معاون تبلیغ مدرسه علمیه شهرستان بویین و میاندشت اصفهان از برگزاری کرسی های آزاد اندیشی با موضوع ولایت فقیه در این شهرستان خبرداد.

حجت الاسلام حسین اکبری، معاون تبلیغ مدرسه علمیه شهرستان بویین و میاندشت استان اصفهان،در گفت وگو با خبرنگار حوزه در اصفهان، پیرامون ماه مبارک رمضان و اوقات فراغت تابستان اظهار داشت: در این ماه مبارک در مساجد علاوه بر گزاری کلاس های مذهبی مانند احکام، حفظ قرآن و پاسخگویی به شبهات روزکه در مقدمه ی  اساس کار مسجد قرار دارند، فعالیت های فرهنگی هنری بسیاری نیز انجام می شود.

وی ادامه داد: برنامه دیگر برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در مساجد و پایگاه های اوقات فراغت با موضوع نقش ولایت فقیه وقرآن در جامعه امروزی می باشد.

حجت‌الاسلام اکبری بیان کرد: یکی از فعالیت های چشم گیر مبلغین شهرستان، تاسیس خیریه امداد محله ای می باشد که با جمع آوری مبالغ نقدی محرومان محله را زیر پوشش خود قرار می دهد.

وی گفت: علاوه بر مسائل فرهنگی هنری در زمینه های بسیج و حلقه های صالحین نیزمساجد فعالیت های خوبی انجام می دهند.

معاون تبلیغ مدرسه علمیه بوئین و میاندشت افزود: هر ساله از ارگان های آموزش و پرورش، سپاه پاسداران، وزارت ارشاد و طرح هجرت روحانیون برتر در زمینه تبلیغ به سازمان تبلیغات معرفی شده و از آنان تقدیر انجام می شود.

حجت الاسلام اکبری، با اشاره به حضور موثر طلاب در زمینه تبلیغ تصریح کرد:  بویین و میاندشت روحانیون  پرتلاش و محقق را در خود جای داده است که این یک سرآغاز مهم برای این شهرستان به شمار می آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha