سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
طلاب

امروز بسیاری از شبهات در جامعه وجود دارد که تنها روحانیت می تواند به آنها پاسخ بدهد لذا باید طلاب در فرصت تابستانی به شناسایی و پاسخ به این شبهات بپردازند.

حجت الاسلام و المسلمین وعد مراد بیگی، در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه با اشاره به قرارگیری درایام تابستان و تعطیلی حوزه های علمیه در این فصل اظهار داشت: با توجه به شروع فصل تابستان و از طرفی افزایش اوقات فراغت برای طلاب، این مهم بهترین فرصت است تا به دروس مورد نیاز پرداخته گردد.

وی با تاکید بر اینکه تعطیلی در طلبگی معنا ندارد،افزود: تعطیلات و اوقات فراغت تابستان فرصت بسیار مناسبی است تا طلاب ضمن مرور دروس گذشته به تمرین دروس آینده بپردازند که در این راه مباحثه بهترین روش  می باشد.

مدیر حوزه علمیه ایلام، ادامه داد: از طرفی امروز بسیاری از شبهات در جامعه وجود دارد که تنها روحانیت می تواند به آنها پاسخ بدهد لذا باید طلاب در تابستان به شناسایی این شبهات پرداخته و با استفاده ازمتون دینی برای آن پاسخی یافته و به جامعه ارائه دهند.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم سرفصل کارهایی که طلاب می توانند انجام دهند را بیان کنیم ساعتها وقت لازم باشد، اما آنچه در این مجال مهم است این می باشد که طلاب از اوقات خود به خوبی استفاده کنند .

حجت الاسلام و المسلمین مراد بیگی، خاطرنشان ساخت: از دیگر مسایلی که می توان به آن اشاره کرد، مباحث قرآنی است که طلاب باید به آن اهتمام ویژه داشته و با فراگیری آن به نشرش در جامعه تلاش نمایند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha