سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
خبر گزاری حوزه

در ایام ماه مبارک رمضان تعدادی از طلاب حوزه علمیه بابل با حضور در مناطق محروم و صعب العبور به تبلیغ دین و بیان احکام شرعی پرداخته اند.

حجت الاسلام سید مهدی حسینی نژاد، در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه با اشاره به قرار گیری در ماه مبارک رمضان اظهارداشت: ماه مبارک رمضان ماه میمهانی خدا بوده و باید از لحظات آن به خوبی بهره برده شود .

معاون تهذیب حوزه علمیه بابل، افزود: یکی از مهم ترین کارهایی که در این ماه از سوی طلاب انجام می شود بحث تبلیغ است که طلاب به مناطق مختلف و مخصوصا روستاها رفته و به این امر مهم مشغول می گردند.

وی بیان داشت: در حوزه علمیه بابل هم با توجه به مصادف شدن ایام ماه مبارک رمضان و از طرفی تعطیلات تابستان فرصت بسیار مناسبی فراهم شده است تا طلاب در طرح های تبلیغی حضور و یافته و به مناطق مختلف استان سرکشی کرده و ضمن اقامه نماز و بیان احکام شرعی ، شبهات به وجود آمده را نیز پاسخ دهند.

حجت الاسلام حسینی نژاد، ادامه داد: امسال قبل از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان جمعی از طلاب استان به شناسایی مناطق محروم و صعب العبور که کمتر مبلغی به آنجا رفته را شناسایی کرده و در این ماه مبارک میهمان اهالی مناطق شدند.

به گفته وی، برخی از این روستاها در مناطق جنگلی و کوهستانی منطقه بند پی شرقی شهرستان بابل که صعب العبور هستند قرار دارند.

معاون تهذیب حوزه علمیه بابل، خاطرنشان ساخت: در این طرح 12 نفر از طلاب حوزه بابل شرکت کرده و در طول ماه مبارک رمضان در این مناطق به بیان احکام الهی، اقامه نماز و پاسخ به شبهات خواهند پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha