پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
روحانی خفر

امام جمعه شهرستان خفر، با تأکید بر حمایت از قشر محروم جامعه در این ایام و به بهانه های مختلف، گفت: همزمان با ماه رمضان، 120 میلیون ريال بن کالا در بین اقشار محروم خفر توزیع شده است.

حجت الاسلام محسن روحانی در گفت و گو با خبرنگار حوزه در شیراز، به اهمیت انفاق در ایام مختلف سال و به خصوص در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و  اظهار داشت: خیران جامعه همواره باید در حمایت از اقشار نیازمند جامعه قدم بردارند و اهمیت این موضوع در ماه مبارک رمضان به واسطه برجستگی برخی روزها از جمله تولد امام حسن (ع) که معروف به کریم اهل بیت (ع) هستند، دو چندان است.

وی با اشاره به سیره پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) در کمک و انفاق به قشر محروم جامعه، افزود: با توجه به تأکیدات دینی بر حمایت از مستمندان جامعه، خیران خفری به صورت خودجوش و با دعوت و هماهنگی دفتر امام جمعه خفر 120 میلیون ريال کمک های خود را برای حمایت از اقشار محروم این شهرستان اهدا کردند.

امام جمعه خفر با اشاره به محرومیت ها در این منطقه، حمایت خیران از محرومین منطقه را در رفع محرومیت ها بسیار کارگشا عنوان و تصریح کرد: این میزان کمک جمع آوری شده به صورت سبد کالا بین 250 خانوار از خانواده های محروم منطقه توزیع شد.

به گفته ی حجت الاسلام روحانی، این سبدهای کالا از طریق مؤسسات خیریه و نهادهای حمایتی چون بهزیستی و کمیته امداد بین نیازمندان منطقه توزیع شده است.

وی با اشاره به لزوم تبلیغ و فرهنگ سازی برای ارزش گذاری هر چه بیشتر ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که می تواند بر فضاسازی در خصوص آداب و اعمال ماه رمضان اثرگذار باشد، برجسته سازی این موضوعات با تبلیغات محیطی است که توزیع سبد کالا به مناسبت ماه مبارک رمضان در بین محرومان اثر مؤثری در جامعه جهت استقبال از ماه رمضان دارد.

 امام جمعه خفر تصریح کرد: جمع آوری کمک خیران و توزیع آن به صورت های مختلف از جمله سبدهای کالا در بین محرومان سبب ایجاد حس همدلی و نوع دوستی و همچنین ارتقای معنویت در جامعه از طریق حمایت از محرومان در ماه رمضان می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha