شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
بب

نرم افزار تربیتی اخلاقی «خُلُق » با مشارکت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و نشریه تربیتی اخلاقی خُلُق وابسته به موسسه فرهنگی دارالهدی تولید شد.

مدیر نمایشگاه های داخلی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی درگفت و گو با خبرگزاری حوزه، با اعلام این خبر گفت: این نرم افزار حاوی متن و تصویر 36 شماره از مجله تربیتی - اخلاقی «خُلُق » می باشد و مباحثی متعددی را پیرامون معرفی الگوهای قرآنی، معرفی حواریون اهل بیت(ع)، پرسش و پاسخ اخلاقی، نقد و بررسی عرفان های نوظهور، معرفی علمای اخلاق برای مخاطبین خود تبین می کند.

سید مرتضی سجادی نژاد با بیان این که "نامه های اخلاقی علما"، "دستوالعمل های موثق اخلاقی" و " رابطه طب و اخلاق" از دیگر موضوعات این نرم افزار می باشد، افزود: جستجو در 4600 عنوان باب و سرفصل مجلات از طریق فهرست گزینشی، متن قرآن کریم به همراه ترجمه و امکان جستجو در آیات، ارتباط واژگان متون برنامه با چند دوره لغت نامه و امکان دسترسی به ریشه و مشتق کلمات از جمله امکانات این نرم افزار گرانسنگ است.

وی در ادامه به قابلیت های پژوهشی نرم افزار «خُلُق » اشاره کرد و گفت: یادداشت برداری، ذخیره سازی، رنگی کردن بخشی از متن، ویرایش و چاپ بخشی از قابلیت های پژوهشی این محصول جدید می باشد.

سجادی نژاد افزود: موضوع این اثر اخلاق و معارف اسلامی و جنبه عمومی دارد و کارمشترک شرکت خدمات نوررایانه سپهر وابسته به مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و موسسه فرهنگی دارالهدی می باشد.

گفتنی است، علاقه مندان برای تهیه این نرم افزار می توانند علاوه بر مراجعه به موسسه فرهنگی دارالهدی، به فروشگاه مجازی مرکز نور به نشانی  www.noorshop.ir  مراجعه کنند.

 

انتهای پیام 313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha