یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مؤمنی

تشکیل ساختار کارآمد برای دانش آموختگان از اهداف و برنامه های مرکز توسعه و فن آوری المصطفی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، رئیس مرکز توسعه و فن آوری جامعةالمصطفی در هشتمین اجلاس سراسری نمایندگان و مدیران جامعةالمصطفی به بیان آخرین تحولات توسعه و فن آوری و تبیین برنامه ها و مطالبات این مرکز از نمایندگان المصطفی پرداخت.

مؤمنی با اشاره به طراحی نقشه توسعه منطقه ای توسط مرکز توسعه و فن آوری المصطفی، خاطرنشان ساخت: طرح تقسیم و اولویت بندی کشورها در طراحی نقشه توسعه منطقه ای اثر گذار خواهد بود.

 رئیس مرکز توسعه و فن آوری المصطفی با اشاره به انتخاب موضوع دانش آموختگان برای هشتمین اجلاس سراسری مدیران و نمایندگان المصطفی،‌ ابراز داشت: در نظام برنامه ریزی برنامه و بودجه المصطفی، 9 مضمون به دانش آموختگان اختصاص یافته است.

 وی افزود: این مضامین شامل حمایت از فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، ارتقای توان پژوهشی، مشاوره های تربیتی، فعالیت های تبلیغی، حمایت و هدایت شغلی و پشتیبانی از انجمن های دانش آموختگان می گردد.

مؤمنی تشکیل ساختار کارآمد برای دانش آموختگان را یکی دیگر از برنامه های مرکز توسعه و فن آوری جامعةالمصطفی بیان کرد  و ابراز داشت: در کار گروه های هشتمین اجلاس سراسری مدیران و نمایندگان جامعةالمصطفی، موضوع تشکیل این ساختار توسط مدیران المصطفی مورد بررسی قرار گرفت و حتما از نظرات آنان در تکمیل این طرح استفاده خواهد شد.

خاطرنشان می شود: در ادامه این بخش از اجلاس، نمایندگان و مدیران جامعةالمصطفی به بیان نظرات و راه کارهای خود در باره بخش های مختلف مربوط به مرکز توسعه و فن آوری جامعةالمصطفی پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha