سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
جریان انحرافی

معاون فرهنگی تربیتی موسسه امام خمینی(ره) با تاکید بر این که روحانیت در خط مقدم مقابله با جریان های انحرافی است، گفت: طلاب باید برای جهاد فرهنگی و اعتقادی و حفاظت از مرزهای دینی آماده باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین دولتخواه، شامگاه یک شنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با تبریک ولادت امام رضا(ع)، اظهار داشت: باید در راستای  لبیک به خواسته خداوند متعال تقوا پیشه کنیم و ملزم به قول سدید باشیم. 

معاون فرهنگی و تربیتی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به این که جامعه ای که طلاب آن پاک و صاحب عمل صالح باشند، سعادتمند خواهد شد، تصریح کرد: از امام رضا(ع) بخواهیم ایمان، تقوا و قول سدید را به ما عنایت فرماید. 

حجت الاسلام والمسلمین دولتخواه با بیان این که ره آورد ایمان، تقوا و قول سدید تبعیت از خدا و رسولش است، تصریح کرد: در این صورت انسان به مقام عبودیت دست خواهد یافت.

وی با اشاره به این که موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ه) سربازان اعتقادی و فرهنگی تربیت می کند، گفت: جریان های انحرافی بسیاری در طول انقلاب فعالیت کردند، تربیت یافتگان این موسسه به عنوان بخشی از حوزه و روحانیت، در خط مقدم پاسخگویی و مقابله با این جریان ها بودند. 

معاون فرهنگی تربیتی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)در پایان خاطرنشان کرد: اهداف تمام دانش پژوهان موسسه باید آمادگی برای جهاد فرهنگی و اعتقادی و حفاظت از مرزهای دینی باشد.

انتهای پیام 313 /33

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha