جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهرستانی

نماینده آیت‌الله العظمی سیستانی گفت: علما و بزرگان حوزه همواره دغدغه اقامه ارزش‌ها و تحقق اهداف والای اهل بيت عليهم السلام را دارند و از دولتمردان حكومت اسلامي انتظار مي‌رود در همين مسير گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی در دیدار مشاور وزیر کشور در امور روحانیت، ائمه جمعه و جماعات، گفت: در این مقطع تاریخی، خداوند فرصت گرانبهایی را در اختیار مسئولان قرار داده که به ساحت مقدس دین خدمت کنند و به دنبال تحقق اهداف والای اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام باشند.

نماینده آیت‌الله العظمی سیستانی تصریح کرد: علما و بزرگان حوزه همواره دغدغه اقامه ارزش‌ها و تحقق اهداف والای اهل بيت عليهم السلام را دارند و از دولتمردان حكومت اسلامي انتظار مي‌رود در همين مسير گام بردارند.

وی خطاب به مشاور وزیر کشور گفت: شما قبل از این که مشاور وزیر باشید، یک چهره حوزوی و نماینده روحانیت محسوب می‌شوید، بنابراین باید از اساس مذهب و دین دفاع کنید.

در ابتدای این دیدار، حجت‌الاسلام داود نمازی، گزارشی از فعالیت‌های چند ماهه دفتر مشاور وزیر در امور روحانیت و ائمه جمعه و جماعات ارائه کرد.

مشاور وزير كشور به جايگاه ممتاز آيت‌الله العظمي سيستاني در تحولات كشور عراق اشاره کرد و از حجت‌الاسلام والمسلمين شهرستاني به عنوان بازوي توانمند معظم له در ايران ياد كرد.

وی تاكيد كرد: شما با اخلاص و درايت و كرامت در مسير اهداف مرجعيت ديني قدم بر مي‌دارد و در مديريت موسسات فرهنگي و ديني در ايران نقش آفريني مي‌‌كند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha