دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
سردار شعبانی

حوزه/ جانشین دانشگاه امام حسین(ع)، استراتژی تعصب، غیرت، مردانگی و منطق را برگ برنده ایران اسلامی خواند و گفت: براساس همین استراتژی، ایران در جنگ تحمیلی پیروز شد و در حال حاضر نیز در عرصه جهانی مقتدرانه حضور دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سردار ناصر شعبانی، امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم، اقتدار ایران اسلامی در مقابله با دشمنان و عبور از بحران ها و تحریم ها را فوق العاده عالی توصیف کرد.

 وی، استراتژی کشور در برابر متجاوزان را استراتژی تعصب، غیرت، مردانگی و منطق قدرت ذکر کرد و گفت: این منطق و استراتژی موجب پیروزی در جنگ تحمیلی شد و در حال حاضر بر اساس همین منطق، ایران در عرصه جهانی حضور مقتدرانه دارد .

جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسن (ع)، حاکمیت ایران را حاکمیت الهی، دینی مبتنی بر ولایت فقیه دانست و خاطر نشان کرد: با اعتقاد به وحدانیت و ربوبیت خدای متعال و تبعیت از ولی فقیه شجاع، مدیر و مدبر و داشتن جوانان با ایمان، هیچ قدرتی قادر به زور گویی به ملت ایران  نخواهد بود.

شعبانی با اشاره به این که انتفاضه موشکی فلسطین و لبنان در برابر اسرایئل یکی از نشانه های اقتدار ایران است، ابرازداشت: در جنگ های  33 روزه، 22 روزه و 50 روزه  جوانان مقاومت همه جهان شاهد اقتدار ایران و ذلت و زبونی صهیونیست ها بود، به طوری که برای متوقف کردن این انتفاضه، مجبور شدند قدرت فلسطین یعنی قدرت ایران اسلامی را بپذیرند .

جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین (ع) جمله سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله که گفته بود " ما حتی طویله ای را به اسم اسرائیل و به نام صهیونیست ها به رسمیت نمی شناسیم" را یکی دیگر از نشانه های اقتدار ایران دانسته و اظهارداشت: ایران اسلامی در موضع الهام بخشی به کشور های منطقه و جریان مقاومت است، به طوری که حماس، حزب الله و نیروهای مقاومت در عراق و سوریه با الهام گیری از مقاومت، اتحاد و بزرگی مردم ایران و با تکیه برایمان دشمنان را به ذلت کشانده اند.

شعبانی، رهگیری هواپیمای فوق پیشرفته اسرائیل و شکست مفتضحانه گنبدآهنین را که سالانه 4 میلیارد دلار صرف نگهداری آن می شود را از جمله عوامل اقتدار ایران اسلامی در منطقه وجهان  بر شمرد و یادآور شد: سخن رئیس جمهور اسلامی ایران خطاب به غربی ها و دولتمردان آمریکا مبنی بر این که" غرب باید با زبان تکریم و احترام با ملت سرفراز ایران سخن بگوید و نه با زبان زور" یکی دیگر از نشانه های اقتدار ایران اسلامی است که با فداکاری و شهادت جوانان این مرز و بوم به دست آمده است.

این کارشناس مسائل نظامی در ادامه به جنایات  گروه های تروریستی و تکفیری اشاره کرد و یادآور شد: صهیونیست ها منشاء تمام جنایات، خون ریزی ها، آشوب ها و فتنه ها در منطقه هستند و از طریق مزدورانی چون داعش و النصره دست به مسلمان کشی می زنند.

جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین (ع)، جهاد نکاح و اقدامات دیگری چون به اسارت گرفتن زنان و بچه ها، قطعه قطعه کردن انسان های بی گناه و ... را از جمله جنایات تکفیری ها برشمرد و تصریح کرد: غربی ها با طراحی اسلام مدل آمریکایی به دنبال نابودی اسلام ناب هستند و در حال حاضر از طریق پیاده نظام آنها یعنی گروه های تکفیری، در منطقه در حال اجراست .

 وی در پایان، مرجعیت شعیه در عراق را بزرگترین پایگاه مقابله با تکفیری ها خواند و خاطر نشان کرد: دشمن با آگاهی  از عظمت و اقتدار این پایگاه، به دنبال تضعیف و تخریب آن است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha