شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
بوشهری

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه با اشاره به این که وظیفه ما لبیک به ندای رهبری است، گفت: معتقدیم آنچه را که رهبر معظم انقلاب به صورت مستقیم و غیرمستقیم به حوزه های علمیه می فرمایند، باید اطاعت شود و لازم الاجراست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت کشور و اعضای دبیرخانه حوزوی این مرکزدر قم، اظهار داشت: خداوند متعال را شاکریم که در عصری زندگی می کنیم که رهبری فرزانه با نگاه و اندیشه ای بنیادین  حضور دارند.

وی ادامه داد: تفکر ایشان تمدن ساز بوده و در قرن اخیر کمتر سابقه داشته که چنین شخصیتی با این نگاه بلند و سازنده داشته باشیم.

*متأسفانه جایگاه بلند و رفیع رهبری را نشناخته ایم

مدیر حوزه های علمیه ابراز داشت: سیاست های ابلاغی رهبری، راهبردهای بسیار مهمی است که متأسفانه حوزه، دانشگاه و جامعه هنوز به این جایگاه بلند و رفیع این نوع نگاه ها پی نبرده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید کرد: موضوع الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با اهدافی که در دستور کار دارد، بسیار مهم و اساسی است و باید از ظرفیت های موجود در تحکیم و تقویت آن استفاده کرد.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه وظیفه ما لبیک به ندای رهبری است، خاطرنشان ساخت: ما معتقدیم آنچه را که رهبر معظم انقلاب به صورت مستقیم و غیرمستقیم به حوزه های علمیه می فرمایند، باید اطاعت شود و لازم الاجراست.

*استفاده از ظرفیت های حوزه برای تحقق الگوی اسلامی

آیت الله حسینی بوشهری در پایان گفت: آنچه را که در توان مرکز مدیریت حوزه های علمیه است را برای تحقق الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت بسیج کرده و آماده کمک و همکاری هستیم.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha