جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نماز

حوزه/ دبیر ستاد اقامه نماز جمعه اهواز گفت: نماز عید سعید قربان همزمان با سراسر کشور در بیش از 1500 مصلی و مسجد استان خوزستان اقامه می شود.

علیرضا علم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برنامه های جنبی آیین معنوی اقامه نماز عید سعید قربان در اهواز، گفت: مداحی مداحان اهل بیت(ع) و همچنین قرائت دعای روح بخش ندبه قبل از اقامه نماز عید سعید قربان، از برنامه های آیین معنوی نماز عید سعید قربان در اهواز است.

وی در ادامه با بیان این که بیش از 100 اتوبوس در بیش از 80 نقطه کلانشهر اهواز، آماده جابجایی نمازگزاران هستند، بیان داشت: نمازگزاران میبایست با به همراه داشتن مهر و جانماز، ساعت 6 صبح مقابل ایستگاه های اتوبوس واقع در خیابان های اصلی محلات اهواز حاضر باشند.

علم، با اشاره به زمان اقامه نماز عید سعید قربان در اهواز، خاطرنشان کرد: پس از جلسات برگزار شده با مسؤولان مربوطه مقرر شد که نماز عید ساعت 7:30 صبح به امامت حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده، در مصلی مهدیه امام خمینی(ره) اقامه شود.

دبیر ستاد اقامه نماز جمعه اهواز یادآور شد: نماز عید سعید قربان همزمان با سراسر کشور در بیش از هزار و پانصد مصلی و مسجد استان خوزستان اقامه می شود.

برپایه این گزارش، با توجه به اقامه نماز عید سعید فطر در اهواز و حضور گسترده مردم در خیابان های اصلی اطراف مصلی، خیابان های منتهی به مصلی امام خمینی(ره) تا اتمام نماز عید بسته خواهد بود و اتوبوس های درون شهری، برای جابجایی نمازگزاران خدمت رسانی خواهند کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha