چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بلال

اگر جدایی و تجزیه، یکی از عناوین عزت و اقتدار است پس چرا اتحادیه اروپا تشکیل شده؟ چرا ولایات متحده آمریکا و اتحادیه آفریقا وجود دارد؟ ما یک امت هستیم و باید با هم متحد باشیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شیخ بلال شعبان دبیرکل جنبش التوحید الاسلامی لبنان در راس هیئتی از گروه های فلسطینی از اردوگاه البداوی در شمال لبنان بازدید کرد.

وی در سخنان خود در جمع گروه های حاضر در مرکز جوانان فلسطینی گفت: امت ما در ایام عید قربان دو قربانی دارد: برخی امت اسلام را قربانی می کنند و برخی برای امت اسلام قربانی می کنند و ما و شما ان شاءالله از کسانی هستیم که همواره برای امت و سربلندی آن قربانی می کنیم.

وی افزود: اتفاقات امروز در واقع یک تجزیه نژادی و مذهبی جدید است تا ما را به پذیرش این رژیم غاصب و حکومت آن مجبور سازند اما واقعیت این است که ما هرگز نمی توانیم در هیچ مذاکره ای با آنها شرکت کنیم چرا که در سال 1948با آنها مذاکره کردیم و در سال 1967قربانی دادیم، سپس در سال 67 مذاکره کردیم اما آنها درباره تجزیه غزه و اریحا مناقشه کردند. پس از آن درباره بازگشت فلسطینیان به داخل فلسطین مذاکره کردیم اما کار به جایی رسید که درباره بازگشت به اردوگاه نهرالبارد با آنها مذاکرده کردیم. پس از آن درباره بازگشت به نهرالبارد وارد مذاکرده شدیم اما امروز درباره بازگشت به اردوگاه های سوریه مذاکره می کنیم! اینها نتیجه توطئه فشرده صهیونیست ها در کنار منظومه ذلت بار عربی است که هدف آن از پا در آوردن ما می باشد.

وی گفت: اگر جدایی و تجزیه، یکی از عناوین عزت و اقتدار است پس چرا اتحادیه اروپا تشکیل شده؟ چرا ولایات متحده آمریکا و اتحادیه آفریقا وجود دارد؟ ما هم یک امت هستیم و باید با هم متحد باشیم. این سخنان رایج و فتنه آمیز در مورد لبنانی و فلسطینی و سوری را کنار بگذارید، می گویند بحران امروز لبنان به خاطر پناهندگان سوری است، این صحیح نیست. پیش از آن هم می گفتند بحران به خاطر پناهندگان فلسطینی است اما اینها درست نیست. بحران و مشکل اصلی همه ما وجود رژیم غاصب صهیونیستی است که تفرقه و جدایی را به این مردم آموخته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha