جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه / رئیس شعبه 12 شورای حل اختلاف کرمانشاه با اشاره به نقش روحانیت در تامین امنیت اجتماعی، فرهنگی و روانی جامعه، گفت: امنیت حاکم بر کشور از برکات حکومت مردم سالار دینی است.

حجت الاسلام محمد جواد کلات پور در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در کرمانشاه با تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی به فعالیت ها و تلاش های بی وقفه و خالصانه پرسنل انتظامی اشاره کرد و گفت: اولین چیزی که در جامعه بستر فعالیت های اجتماعی، فرهنگی، اخلاقی، تحصیلی، تهذیبی و ... را فراهم می نماید، امنیت است و این مهم در سایه تلاش بی وقفه روحانیت و خدمت صادقانه پرسنل نیروی انتظامی و دیگر دستگاه های مرتبط به دست می آید .

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران یکی از آرام ترین و امن ترین کشورهای دنیاست که در سایه هدایت مقام معظم رهبری و همچنین فرهنگ سازی روحانیت در عرصه های مختلف و فعالیت بی وقفه پرسنل نیروی انتظامی به دست آمده است.

 رئیس شعبه 12 شورای حل اختلاف کرمانشاه ادامه داد: حافظان امنیت جامعه همواره با جانفشانی و تقدیم شهدا، با تمام وجود و عشق و ایثار زمینه امنیت و آرامش را برای مردم انقلابی ایران اسلامی فراهم کرده اند.

حجت الاسلام کلات پور به نقش فرهنگی و تربیتی پلیس اشاره کرد و گفت: این عزیزان با جمع آوری افراد دارای مشکل در سطح جامعه که هرکدام به نوعی بیمار محسوب می شوند و با هدایت آنها به مراجع مربوطه و ذیصلاح زمینه رشد و بازگشت دوباره آنها را به آغوش جامعه فراهم می نمایند.

وی در پایان یاد آور شد: امنیت حاکم بر کشور از برکات حکومت مردم سالار دینی است و انشاءالله روز به روز شاهد پویای و عظمت بیش از پیش نظام اسلامی باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha