جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
داعی نژاد

حوزه/ مدیر مرکز تخصصی شیعه ‌شناسی حوزه علمیه قم از پذیرش 240 دانش‌پژوه در این مرکز آموزشی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمين داعي نژاد عصر امروز در مراسم افتتاحیه دوره جدید مرکز آموزش تخصصی شیعه شناسی با تبریک عید سعید غدیرخم، اظهار داشت: در روز غدیر، انسانیت، اسلام واقعی و تشيع براي جهانيان متجلی شد.

مدیر مرکز تخصصی شیعه شناسی در ادامه افزود: شیعه شناسی تنها رشته ای است که سرفصل های آن مصوب می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین داعی نژاد با بیان این که ضرورت شیعه شناسی هر روز در جامعه بیشتر احساس می شود، گفت: در سال 1385 این ضرورت را حضرت آیت الله مکارم شیرازی حس کردند و با ارائه طرح آن به شورای عالی حوزه های علمیه به تصویب مرکز مدیریت رساندند.

وی با بیان این که مرکز تخصصی شیعه شناسی تاکنون 850 نفر ثبت نام ورودی داشته است که از بین آنها 240 نفر گزینش شده اند، گفت: بنای شیعه شناسی این است که با فارغ التحصیلان خود ارتباط و همکاری مداوم داشته باشد.

مدیر مرکز تخصصی شیعه شناسی با اشاره به اینکه دوره های کوتاه مدت نیز در طول ايام فعاليت اين مركز برگزار شده است، تصریح کرد: گواهی های پایان دوره نیز به دانش پژوهان ارائه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین داعی نژاد با بیان اینکه نگارش پایان نامه توسط فارغ التحصیلان می تواند موجب هموار شدن دریافت مجوز سطح چهار شود، گفت: با ظرفيت سازي در سطح چهار مي توانيم موفق تر ظاهر شويم.

وی در پايان تصریح کرد: در آينده نزديك فارغ التحصیلان مركز تخصصي شيعه شناسي را در زمينه آموزشی و پژوهشی با دانشجویان شیعه شناسی دانشگاه ها مرتبط خواهيم كرد.

انتهاي پيام/313 /33

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha