سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
اسید پاشی

قائم مقام دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: زمانی بسیجیان در جنگ سخت حضور داشتند و امروز در جنگ نرم به دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام می پردازند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان ، حجت الاسلام مجتبی اخوان امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران با تاکید بر جایگاه مهم نقدپذیری در جامعه،  اظهار داشت: فرهنگ نقدپذیری به خصوص در بین مسئولین باید جای خود را باز کند، به گونه ای که مردم به راحتی بتوانند انتقاد کنند.

وی با اشاره به اینکه مسئولین، منتخبین مردم هستند، تصریح کرد: برخی از مشکلات مردم به دلیل عدم نقد پذیری مسئولین است و سعی شده تا در ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر زمینه نقدپذیر بودن در میان مسئولین به وجود آید.

قائم مقام دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به جریان اسید پاشی در اصفهان و تلاش برخی برای ارتباط دادن آن به آمران به معروف و نهی از منکر، تاکید کرد: در این جریان به بسیجیان، افرادی که از سالها پیش در دفاع مقدس، هدایت و مدیریت را به نوعی به عهده داشتند و آرامشی که اکنون از آنها داریم به برکت خون آنها است، تهمت زده شد.

وی ادامه داد: زمانی بسیجیان در جنگ سخت حضور داشتند و امروز در جنگ نرم به دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام می پردازند لذا  نباید اجازه دهیم تا افراد به راحتی  به بسیج و آمران به معروف اهانت کنند.

حجت الاسلام اخوان خاطر نشان کرد: مساله اسید پاشی یک بحث امنیتی است و ستاد امر به معروف و نهی از منکر به دلیل اینکه در کار اجرایی نیست، به عنوان کمک دهنده به نیروی انتظامی و اطلاعات وظایف خود را انجام می دهد.

وی وظیفه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر را تذکر لسانی دانست و یادآور شد: تمامی ادارات موظف به تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات خود هستند و این ستاد به طور کلی با خشونت مخالف بوده و رفتارهای توام با محبت را مدنظر خود دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha