پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ بی گمان تقارن 13 آبان امسال با روز عاشورا ، تاکیدی بر این حقیقت مسلم است که شور حسینی ملت مسلمان ایران ممزوج شده با شعور و بصیرت انقلابی آنان ، چه آن که حاصل چنین تلفیق مبارکی، آن حماسه های همیشه ماندگار بوده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» 13آبان ماه، هم یادآور قیام خونین دانش آموزان و دانشجویان مسلمان در برابر دژخیمان پهلوی است، هم روایتگر رد پای استکبار و استبداد در تبعید امام امت(ره) می باشد و نیز مُهر بطلاني است كه دانشجويان خط امام با تسخير سفارت آمريكا بر دخالت و دست اندازي هاي استكبار جهاني در ميهن اسلامي مان زدند.

این ها همه نشان می دهد که چرا این روز خاص و شگفت انگیز و به تعبیر پیر جماران، یوم الله عظیمی است که یادآور انقلاب دوم ملت ایران در جریان تسخیر لانه شیطان بزرگ می باشد.

سه رخداد یادشده، بی شک مصداق های برجسته ای از جنگ همیشگی میان حق و باطل است و دقیقاً از همین روست که 13 آبان ملت ایران ، حرکتی بصیرت آفرین در تداوم قیام خونین عاشورای حسینی به شمار می رود.

بی گمان تقارن 13 آبان امسال با روز عاشورا ، تاکیدی بر این حقیقت مسلم است که شور حسینی ملت مسلمان ایران ممزوج شده با شعور و بصیرت انقلابی آنان ، چه آن که حاصل چنین تلفیق مبارکی، آن حماسه های همیشه ماندگار بوده است.

در آستانه این روز بزرگ و در تبعیت از راه نورانی امام خمینی (ره) و لبیک به ندای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(ره) ، سازمان بسیج رسانه استان قم از همه خبرنگاران تلاشگر و اهالی صدیق و متعهد رسانه ای دیار کریمه اهل بیت(ع) می خواهد تا ضمن حضورگسترده و با شکوه درآیین های عاشورای حسینی و راهپیمایی ۱۳ آبان، با سردادن شعارهای «هیهات مناالذله» و«مرگ بر آمریکا» سازش ناپذیری خود در برابر دشمن را به نمایش گذاشته و به واقع نشان دهند که رسانه های استکبارستیز در خط مقدم جبهه حق علیه باطل قرار داشته و پیام رسانانان نهضت سرخ حسینی در زمانه ما به شمار می روند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha