دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
یزبک

وطن ما معادله طلایی ارتش، ملت و مقاومت را حفظ کرده و همین است که خیال های دشمن صهیونیستی را در بازگرداندن لبنان به عصر حجر ویران کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد یزبک رییس هیئت شرعی حزب الله طی سخنانی در در مقام سیده خوله دختر امام حسین(ع) در شهر بعلبک لبنان گفت: تمام جهان سالروز عاشورا را زنده می دارد و به جان خریدن تمام مشکلات و سختی ها توسط شرکت کنندگان در این مراسم بار دیگر ثابت می کند که امام حسین(ع) با شهادت خویش مرزهای زمان و مکان را زیر پا نهاد و در دل های جویای خداوند و تشنه معرفت و ارزش های انسانی جای دارد.

وی در خصوص اوضاع داخلی لبنان تاکید کرد: گذر روزگار ثابت کرد که وطن ما معادله طلایی ارتش ملت و مقاومت را حفظ کرده و این گوهر ملی لازمه حفظ حاکمیت و استقلال و ثبات و امنیت است و همین است که خیال های دشمن صهیونیستی را در بازگرداندن لبنان به عصر حجر ویران کرده و همین معادله سوپاپ اطمینان مبارزه با تروریسم تکفیری است که به فکر اشغال این سرزمین و از بین بردن وحدت ما و گل آلود کردن جریان صاف زندگی و کشور ما است.

شیخ یزبک تاکید کرد: تلاش برای آزادی نظامیان گروگان گرفته شده مسؤولیتی همگانی است که علاوه بر آن وظیفه دارند وطن را از هرگونه تهدید پاک کنند.

وی افزود: مسجد الاقصی ما را می خواند. عرب ها و مسلمان ها امروز کجایند؟ روند شهرک سازی امروز توسط نیروهای ظالم صهیونیستی حمایت می شود و شاهد این هستیم که آنها به زور وارد مسجد الاقصی شده و اقدام به سوزاندن و ویرانی آن می کنند. در این صورت دیگر چه چیزی برای مسلمانان باقی می ماند؟

شیخ یزبک خاطر نشان کرد: مقاومت ملت فلسطین مایه فخر و سربلندی است و از تمام مسلمانان نیز انتظار میرود که از ملت فلسطین و مقاومت آنها حمایت کنند.

وی از تمام مسلمانان خواست در برابر نیروهای اشغاگر قدس و تروریست های تکفیری که هداف طاغوتی و استکباری در سر دارند متحد شوند و افزود: وقت سر دادن فریاد حق و تمسک به حبل الله المتین فرا رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha