سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کارگاه

حوزه/ مرحله تکمیلی دوره تربیت مربی فن خطابه با حضور مربیان مدارس علمیه خواهران استان های تهران و قزوین 21 الی 23 آبان ماه، در مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شهرری برگزارشد.

سهیلا کریم زاده، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان تهران درگفت وگو با خبرنگار«حوزه» درتهران، با بیان این که تبلیغ از مهمترین رسالت های طلاب است، گفت: با توجه به استثمار فکری و فرهنگی جوامع، مسئولیت مبلغان دینی سنگین است؛ بنابراین طلاب باید مهارت های تبلیغی خود را ارتقاء دهند و از این طریق، مردم را در مقابل هجمه تبلیغاتی دشمن بیمه کنند، البته این امر برنامه ریزی هدفمند و بلندمدت را می طلبد.

وی با اشاره به این که طرح ارتقاء توان تبلیغی طلاب ویژه پایه های سوم، چهارم و پنجم در مدارس علمیه خواهران استان تهران اجرا می گردد، ادامه داد: مربیان فن خطابه برای اجرای این طرح آموزش های لازم را می بینند تا با حضور در سطح مدارس علمیه استان تهران توانایی های طلاب را شناسایی نموده و آنها را برای امر تبلیغ و ترویج معارف دینی و تبیین ارزش های اسلامی آماده نمایند.

کریم زاده خاطرنشان کرد: با توجه به تعداد مربیان فن خطابه در استان تهران، بخش حضوری مرحله تکمیلی دوره تربیت مربی فن خطابه در دو نوبت برگزار می گردد که  نوبت اول آن از  21 الی 23 آبان و نوبت دوم از 28 الی 30 آبان ماه با حضور مربیان برگزار می شود.

انتهای پیام 34/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha