سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
نشست

حوزه/ هيئت رئيسه شوراي اسلامي شهر قم با حضور در جمع اعضاي جامعه مدرسين حوزه علميه قم گزارشي از روند فعاليت مجموعه مديريت شهري را ارائه دادند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» ولي الله بياتي رئيس شوراي اسلامي شهر قم در اين نشست به تبيين عملكرد شوراي اسلامي در دوره چهارم پرداخت.

وي با اشاره به اينكه شوراي 21 نفره قم با دربرگيري تخصص‌هاي مختلف به خوبي بر كار شهرداري قم نظارت مي‌كند از تعامل خوب و سازنده استاندار، اعضاي شوراي شهر و شهرداري قم خبر داد.

حسن بختياري نايب رئيس شورا نيز در ادامه با اشاره به ارسال طرح اصلاح قانون شوراها به مجلس شوراي اسلامي، انتخاب شهردار از طريق انتخابات را كاري غير اصولي دانست كه مي‌تواند منجر به سياسي شدن انتخاب شهردار شود و تاكيد كرد كه اين مسير بايد به روند منطق بازگردد.

حسين فاكر عضو شوراي شهر، سرمايه‌گذاري در قم را يكي از مهمترين عوامل پيشرفت و آباداني قم دانست و بر ضرورت تسهيل سرمايه‌گذاري در شهر تاكيد كرد.

عباس ذاكريان سخنگوي شورا نيز در اين نشست با تاكيد بر اينكه با توجه به حضور سالانه 20 ميليون نفر زائر در قم و نبود زيرساخت‌هاي لازم براي پذيرايي از آنان، دولت بايد نگاهش را به قم تغيير دهد بر ضرورت اختصاص بودجه‌هاي ملي براي اجياد زيرساخت‌هاي لازم در اين خصوص تاكيد كرد.

در ادامه اين نشست آيات خاتمي و مقتدايي و حجج‌اسلام والمسلمین میرمحمدی و مروی به طرح ديدگاه‌ها و سوالاتي در خصوص عملكرد مديريت شهري پرداخته و در نهايت رئيس شوراي شهر به سوالات آنان پاسخ گفت.

انتهاي پيام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha