پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بسیج

مسئول تعلیم و تربیت بسیج رسانه ای آذربایجان شرقی گفت: دشمن امروز قصد دارد جوانان را از تربیت دینی و اسلامی دور و منحرف کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام روح الله ایمانی، امروز شنبه،  در همایش حلقه های صالحین ویژه فعالان رسانه ای استان که در صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان شرقی برگزار شد، با اشاره به تلاش دشمن برای دور کردن جوانان از عرصه دینی خاطرنشان کرد: امروز دشمن تلاش دارد جوانان را از عرصه تعلیم و تربیت دینی و اسلامی دور و منحرف کند.

وی بر ضرورت استفاده از ظرفیت مساجد و هیئات و رسانه ها تاکید کرد و افزود: مساجد و هیئت ها و رسانه ها ظرفیت بزرگی برای تبیین آسیب های اجتماعی و فرهنگی و ارائه راهکارها هستند.

حجت الاسلام ایمانی تاکید کرد: رسانه ها و خبرنگاران با پرداختن به آسیب های اجتماعی چون طلاق و اعتیاد و ... مردم را از خطرات ناشی از آن آگاه کنند.

این فعال رسانه ای با اشاره به این که با پرده پوشی آسیب های اجتماعی و فرهنگی حل نمی شود، خاطرنشان کرد: جوانان با تشکیل حلقه های همفکری، آسیب هایی چون تشکیل حلقه های کیهانی و شیطان پرستی، ترویج اباحه گری، سستی ارتباط های خانوادگی، تضعیف عنصر خانواده و ... را مورد مطالعه و بررسی قرار داده و موضوع را تبیین کنند.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج رسانه ای آذربایجان شرقی عنوان کرد: رسانه ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی، چاره اندیشی نسبت به آسیب های اجتماعی و فرهنگی را از مسئولین و متخصصین مطالبه کنند.

وی در پایان با اشاره به تاثیرات تشکیل حلقه های صالحین، ابراز داشت: جوانان به دنبال جلسات صمیمانه و پاسخ درخور به انواع سئوالاتشان هستند که حلقه های صالحین زمینه چنین جوابگویی را فراهم کرده است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha