شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 339930
۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
بسیج

حوزه / یک پژوهشگر حوزه و دانشگاه مقابله با استکبار، انحراف و مبارزه علمی و عملی را مهمترین وظایف بسیجیان از دیدگاه امام خمینی(ره) برشمرد و گفت: امروز برای تبیین درست اهداف بسیج باید مختصات این نهاد مردمی را در جامعه تشریح کنیم.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد،حجت الاسلام رمضان تیموری در همایش بسیجیان طلاب مدارس علمیه برادران و خواهران خرم آباد که امروز در حوزه علمیه کمالیه این شهر برگزار شد گفت: بسیج ره آورد اندیشه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل(ره) است و باید همه آحاد جامعه به خصوص حوزویان با ترسیم تصویر درستی از این نهاد مردمی تفکر بسیجی را در جامعه رواج دهند.

وی با اشاره به این که بسیج یک نهاد مردمی است نه نظامی، افزود: امروز بسیج به عنوان یک نیاز دائمی در جامعه جهانی تشیع محسوب می شود و باید در جهت خدمت به دیگران بدان چشم داشت و فقط برای اخلاص خداوند قدم بردارند

این پژوهشگر حوزه و دانشگاه تصریح کرد: امروز وظیفه بسیجیان گم شدن در بینامی است، بسیجیان باید با اعتقادات راسخ معنوی و اخلاقی بتوانند در جهت به کمال رسیدن جامعه تلاش نمایند.

حجت الاسلام تیموری با اشاره به این که امروز بسیجیان باید برای دفاع از انقلاب و مبارزه با جنگ نرم شجاعت داشته باشند، گفت: باید با ارائه الگوهای شجاع بسیجی به نسل جوان، مولفه های ابتدایی بسیج که همان ایثار و شهادت است را در جامعه رواج دهیم.

وی در پایان مقابله با استکبار ، مقابله با انحراف و مبارزه علمی و عملی را مهمترین وظایف بسیجیان از دیدگاه امام خمینی(ره) برشمرد و گفت: امروز برای تبیین درست اهداف بسیج باید مختصات این نهاد مردمی را در جامعه تشریح کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha