دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
احمد عابدی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه جانبازن(حضرت ابولفضل«ع») ازتدوین سند چشم انداز 20 سال برای فعالیت علمی و پژوهشی این مدرسه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی، در بازدید مدیر حوزه های از مدرسه علمیه جانیازان(حضرت ابولفضل«ع») با ارئه گزارشی از فعالیت های این مدرسه گفت: این مدرسه علمیه دارای سابقه    20ساله می باشد و تا کنون توانسته خدمات شایسته ای به جامعه، نظام، انقلاب و حوزه در ابعاد پژوهشی، علمی و ارائه کارگاهای آموزشی داشته باشد.

وی اظهارداشت: بسیاری از کسانی که در سطح 3 و 4 فارغ التحصیل شدند، در حال حاضر در کار تدوین کتاب و مقاله و تدریس در سطوح عالی در حال حوزه  و مراکز علمی دیگر در حال خدمت رسانی هستند، افزود: این مدرسه علمیه قابلیت این را داردکه تجربیات علمی خود را در ابعاد مختلف نگارش کتاب، رساله علمی، مقاله و حتی استاد دراختیار دیگر مدارس علمیه قرار دهد.  

حجت الاسلام والمسلمین عابدی افزود: طلاب مدرسه علمیه جانبازن به لحاظ پژوهشی و تبلیغی در داخل و خارج کشور در سطح بسیار خوبی قرار دارند، زیرا جامعیت علمی که در این مدرسه وجود دارد در کمتر مدارس علمیه ای مشاهده می شود وآنهم بخاطر وجود متخصصانی در زمینه های خاصی چون عرفان های کاذب و بهائیت است.

  استاد حوزه بابیان این که بعضی از این طلاب این مدرسه، دانش آموخته رشته های قضاء و پزشک می باشند، گفت: اگر در قرآن کریم 500 آیه در مورد احکام وجود دارد، در مورد مقام  شهید و شهادت، ایثار و جانبازی 600آیه در قرآن می باشد و این بیانگر عظمت و جایگاه مقام جانبازی است و این مدرسه علمیه شاید تنها مدرسهای  باشد که در رابطه با جنگ و جهاد و شهادت در حال فعالیت است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدی در پایان بابیان این که مسؤلین این مدرسه توانسته اند، سند چشم انداز 20 سال آینده را برای بهتر شدن فعالیت علمی و پژوهشی ترسیم کنند، افزود: طلاب این مدرسه در همه حال مطیع امر رهبرمعظم انقلاب و ولایت فقیه می باشند و بدون هیچ چشم داشتی در خدمت نظام و انقلاب می باشند.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha