سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
جوائدبی

حوزه/ حضرت آیت الله جوادی آملی رفع مشکلات اقتصادی و رفع بیکاری را از عوامل مهم ارتقای امنیت جامعه دانستند و گفتند: پاک ترین و بهترین نیروهای وزارت اطلاعات، توده مردم هستند و بسیاری از کشفیات وزارت اطلاعات مربوط به گزارش های مردمی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  این مرجع تقلید، در دیدار حجت الاسلام والمسلمین علوی وزیر اطلاعات که  در محل بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء برگزارشد، وزارت اطلاعات را یک وزارت خانه علمی دانستند و اظهارداشتند: کار اطلاعاتی یک کار پیچیده علمی است و پیچیدگی و علمی بودن این وزارتخانه از این جهت است که کار آن، خیانت شناسی است و خیانت یک مسیر مشخص و روشنی ندارد. وزارت اطلاعات وقتی می تواند موفق باشد که خیانت را به درستی و به هنگام شناسایی کند.

معظم له با تاکید بر همیشگی بودن خطر اسرائیل، هوشیاری هر چه بیشتر وزارت اطلاعات در برابر توطئه های اسرائیل را خواستار شدند.

ایشان در بخش  دیگری از سخنان خود، تامین امنیت اقتصادی و پیشگیری از مفاسد اقتصادی را از دیگر وظایف مهم وزارت اطلاعات بیان داشتند و گفتند:اگر وزارت اطلاعات آنچه مربوط به امنیت اقتصاد و معیشت مردم می شود، مانند جلوگیری از اختلاس و احتکار و مفاسد گمرکی را کنترل و مهار کند و مردم آثار این فعالیت ها را مشاهده کنند ، خود مردم با وزارت اطلاعات همراه خواهند شد.

حضرت آیت الله جوادی آملی رفع مشکلات اقتصادی و رفع بیکاری را از عوامل مهم ارتقای امنیت جامعه دانستند و اظهار داشتند: پاک ترین و بهترین نیروهای وزارت اطلاعات، توده مردم هستند و بسیاری از کشفیات وزارت اطلاعات مربوط به گزارش های مردمی است.

ایشان با بیان این مطلب که ایران با وجود قرار داشتن در میدان مین از امنیت کامل برخوردار است اذعان داشتند: باید هر لحظه شاکر خداوند باشیم که با وجود قرار داشتن در میدان مین و تهدیدات همه جانبه ، به برکت خون شهدا و مجاهدت های امام راحل ، دارای امنیت کامل هستیم اما باید بدانیم فرصت هیچ اشتباهی را در این شرایط نداریم.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین دسید محمود علوی وزیر اطلاعات گزارشی از فعالیت های وزارت اطلاعات در دوران تصدی خود بر این وزارتخانه را ارئه نمود.

وی تاکید داشت: وزارت اطلاعات بر سه محور شرع، اخلاق و قانون جمهوری اسلامی ، همه فعالیت های خود را پیش می برد و نیروهای گمنام این وزارت خانه، با جدیت در صدد ایجاد یک امنیت کم هزینه برای کشور و نظام هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha